Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

9v batteri med ledning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Mariager
Tilmeldt 5. Jul 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino bruger,
jeg laver en del film produktioner, privat og i forbindelse med arbejde, hvor jeg har en juiced link optage enhed der køre på batteri, men den køre et batteri flat næsten lige så hurtigt som jeg kan sætte det i, så ville høre om nogle af jer kender til om der skulle være en fom for 9v batteri med en ledning i den anden ende så man kunne tilslutte den en normal, 230v stikkontakt
mvh. Emil M. Nielsen (Bob) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:11
Hvor mange stjerner giver du? :

batteribyen.dk

du skal alternativ have fat i en transformer og der findes universielle som tilmed har hovedet fra et 9volds batteri.. ellers kan dette køes for 10-15 kr hos lavpris-elektronik og lodes på transformeren 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :

mener faktisk også Fætter BR plejer at have disse transformere...ellers prøv t-hansen eller Harald nyborg men batteribyen.dk har dem i hvert fald

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den dims du vil sætte strøm til ikke er særlig dyr så go for it. Ellers ville jeg bestille en transformer der matcher din dims forbrug.

Hvis du vil have lavet det ordentligt så få lavet et batteri i plast (POM) med metalindsats til din ledning. Alt dette kan www.380.dk lave.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)