Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Politifremstilling tages ikke alvorligt

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man viser pas inden man går ombord på flyet, men der er ingen der kigger nogen steder om man er politi anmeldt. 

De sammenligner bare billede i passet med dig og navnet i passet med det på dit boarding kort.

Når man rejser udenfor Shengen så scanner de passet men jeg ved så ikke hvad de ser. Fx. en Hans Hansen som er politi anmeldt, bliver han kigget grundigt efter?

Nok om det, man kan jo bare tage en bus og køre til Tyskland eller Sverige og flyve derfra hvis man virkelig vil rende væk.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskel på Shengen og EU........

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan huske at jeg læste at politiet lavede en "round up" for et par uger siden i mit lokalområde, hvor de anholdte alle dem der ikke havde mødt op i fogedretten, så måske venter politiet på at der er nok personer der skal anholdes. Men det er da for dårligt hvis de ikke prioritere sagen, for det er jo deres pligt at gøre noget ved det.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da osse genialt hvis de allesammen bor i samme område.

Men de fleste af dem som skylder kan jo være lidt sværere at få fat i, specielt hvis det er et luskent selskab som er kunden.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)