Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App - Hvad koster det ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen,

Jeg har fået en idé til en app, jeg søger et svar på hvad det cirka vil koste at fremstille sådan en app. Jeg har søgt meget frem og tilbage på nettet, og har set at de fleste siger man ikke kan sætte en præcis pris på forhånd. Jeg prøver dog alligevel, håber på at der er nogle derude som har noget viden om emnet, som kan give et skud på cirka prisen. Her er nogle af de ting som app'en skal kunne.

- Mulighed for upload af tekst, via wifi eller mobilt netværk.

- Mulighed for at se denne tekst. (bliver vel hentet ned via wifi eller mobilt netværk tror jeg??) 

- Mulighed for brug af lokalitetstjeneste.

- Selve designet og det grafiske er ikke noget vildt, skal bare være simpelt.

- Mulighed for in-app payment. (eventuelt nogle der ved noget om det cut af betaling Apple og Google Android skal have? har hørt det er 30% for apple ved køb af en app, men er der forskel på in-app payment eller er det samme pris? denne app vil kun benytte in-app payment, app'en kan downloades gratis)

Mvh Mads Ebert Rasmussen. 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en MEGET simpel App kunne du jo tage et kig på Google's App Inventor.

Det er et gratis drag and drop værktøj til at lave Android apps.

Jeg ved ihvertfald at man kan hente tekst ned samt uploade via. netværket gennem TinyWebDb.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Fra  mitAPP.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Apple skal have 30% lige meget om det er prisen for app'en eller prisen for in-app køb.

Den tekst du vil upload. Er det noget alle andre skal kunne se, eller er det kun for den bruger der uploader det?

I hvilken forbindelse skal du bruge lokalitetstjenesten? Skal man søge pr. koordiant. Skal man gemme en tekst på en given koordiant?
Hvad får man, når man laver et in-app køb?

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Den app vil du kunne få udviklet for 10-15k her i Danmark. :-)

Fra Køge
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle skal kunne se den tekst man uploader, og lokalitetstjenesten skal kunne indstilles til søgning indenfor valgte radius. Hvad man får for et in-app køb kan jeg ikke sige, men det er ikke vigtigt.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

du kan ikke få en nøjagtig pris før du kan forklarer skærm for skærm hvad app'en skal indeholde. muligvis lave nogen skitser.

det gælder også om selv at vide hvad du vil have før du starter med at få den udviklet.

Hvis du ikke vil det vil jeg foreslå at aftale en timepris med en udvikler. men det ender som regel dyrere end hvis forarbejdet var blevet gjort og du fik tilsendt et tilbud med en fast pris.

Fra Køge
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er som jeg har skrevet i indlægget, det svar jeg har fået de fleste steder på nettet..

Søger bare svar om vi snakker 5-20k eller 100-300k eller 500k-3mill..

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Har du tænkt på hvor og hvordan data som up- og downloades skal gemmes?
Du skal vel også bruge en backend (nogle services) som kan modtage, afgrænse og levere data.

Tingene er desværre sjældent så simple som man umiddelbart tænker dem.
Så for at komme hele vejen rundt, mener jeg at det er en god idé at du udarbejder et diagram med skærmbilleder som oplæg til dit koncept.  Tegn et skærmbillede ad gangen og beskriv funktionaliteten den skal understøtte. Når dette forarbejde er gjort, kan man indhente tilbud på udviklingen af det.

Er det i øvrigt til både iPhone og Android?

Vi har udviklet mange mobile løsninger for kunder gennem tiderne, også lokations-baserede.
Hver gang er kravet at kunden som minimum har nogle skærmbilleder, som oplæg til os.  Dette er en god måde for kunden at få vendt og drejet idéen inden de går videre.  På den måde er de også meget mere afklaret omkring det de vil have lavet.

Du skriver: "Søger bare svar om vi snakker 5-20k eller 100-300k eller 500k-3mill."
Svært at sige uden flere detaljer. Men synes der mangler en 50-100K gruppe ;-)

Jeg håber du kan bruge det til noget.

Og kom så i gang med at få lavet et oplæg og få udviklet din app - det kan jo være den er $$$ værd :-)

Venlig hilsen

Babak Bijan

Fra Køge
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar indtil videre, det har hjulpet en del. Er der nogle som cirka kan estimere hvor lang tid det vil tage at udvikle app'en hvis forarbejdet er gjort?

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Ebert Rasmussen:

Mange tak for svar indtil videre, det har hjulpet en del. Er der nogle som cirka kan estimere hvor lang tid det vil tage at udvikle app'en hvis forarbejdet er gjort?

Jeg har sendt dig en privat besked.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)