Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pages og numbers på iPad'en

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften :)

Jeg skal til at studere merkonom til næste år, og i den forbindelse har jeg overvejet at købe et tastatur til min iPad, og derefter downloade pages og numbers som skrive- regnearks programmer.

Men er der nogle af jer der har erfaringer med at bruge iPad'en til sådan noget skolebrug og så med disse ovennævnte programmer?

Har til større opgaver en stationær derhjemme.

Nogle der har erfaringer?

// Daniel Poulsen

 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - dog ikke til skolebrug, men til arbejdsbrug. Det virker glimrende.

I starten tænkte jeg også, at jeg havde brug for et tastatur, men det havde jeg ikke, viste det dig, så vent lidt med det. 

Det er en *klar* fordel, hvis din stationære er en mac. Så kan du synkronisere mellem ipad og den stationære (og iphonen?) Du mister en god del af fornøjelsen, hvis du bare bruger ipaden som enkeltcomputer - selvom du selvfølgelig sagtens kan det.

Få også fat i Evernote :-)

/Marianne

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Sidste år brugte jeg min iPad til skolebrug. Det giver nogle problemer, når man skal arbejde med filer som word, excel og power point. Man skriver heller ikke lige så hurtigt på en iPad, som man vil gøre på en pc/mac. Du kan også risikere, at iPad'en ikke understøtter forskellige funktioner, når du er på nettet.

I år har jeg anskaffet mig en MacBook, som er meget bedre til skolebrug. Det hele fungerer meget hurtigere, når jeg arbejder på MacBooken.

Jeg vil klart anbefale at bruge en pc/mac til skolebrug.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kammerat som bruger sin ipad i skolen, og det fungerer fint for ham :)

jeg har downloadet Quickoffice til min ipad som kan lave word, excel og powerpoint filer og redigere i eksisterende filer.. Det er genialt og koster kun 89 kr.. Det kan jeg helt klart anbefale..

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)