Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebookannoncer - virker det og ville det være smart for mine butikker?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 2 meget forskellige "butikker" som jeg overvejer at skyde lidt FBannoncer efter, men er ikke sikker på om det giver noget mersalg.

 

Det ene er www.pmate.dk - her sælger vi en tissetragt til kvinder

 

Det andet er www.tinglyseren.dk - her tinglyser jeg skøder og andre dokumenter

 

Er der forskel på hvilken slags butiker der har mest succes ud af FBannoncer? Ville det være noget for mine "butikker"?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller ville mine penge være givet bedre ud på Adwords?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Til pmate vil jeg anbefale dig at køre et par annoncer omkring nogle festivaller og prøver det af.
Men suppler det med nogle AdWords annoncer. De vil typisk altid konvertere bedre.
Til tinglyseren må jeg svare Adwords - Det er et mere kompliceret produkt og jeg tror at de fleste so har ovetinglyse selv, googler inden. Og så skal du selvfølgelig være klar med din annonce.
Men husk atid de 6 T'er: Tracking, tracking, tracking... og test, test, test....

Held og lykke :)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil dog gerne anbefale dig at kigge nærmer på google adwords :) det vil boost dig utrolig meget

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt lidt med Adwords til Tinglyseren.dk og har også fået lidt trafik den vej.

God ide med at prøve P-Mate af med annoncer omkring festivaller...... så har vi også lidt mere tid til at køre alt i stilling, men lidt vintersalg vil jo også være fint.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Beck Christensen:

Til pmate vil jeg anbefale dig at køre et par annoncer omkring nogle festivaller og prøver det af.
Men suppler det med nogle AdWords annoncer. De vil typisk altid konvertere bedre.
Til tinglyseren må jeg svare Adwords - Det er et mere kompliceret produkt og jeg tror at de fleste so har ovetinglyse selv, googler inden. Og så skal du selvfølgelig være klar med din annonce.
Men husk atid de 6 T'er: Tracking, tracking, tracking... og test, test, test....

Held og lykke :)

Rigtig gode råd, Janus.

Det kan ikke skade at prøve at sætte en facebookannonce op i en kort periode og se, om det giver noget. De behøver ikke koste mere end et par hundrede kroner for et par uger.

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve en kampagne med P-Mate i forbindelse med et arrangement...... eller nu her i forbindelse med skiferie sæsonen.

Mht. til Tinglyseren.dk så vil jeg bruge lidt på Adwords.

jeg er blevet gjort opmærksom ppm backlinks - hvordan fungerer disse? og er det ikke noget med at det ikke er lige meget hvor de kommer fra?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)