Jeg har fulgt Kris på sidelinjen i nogle år nu. Det startede med et møde til et familiearrangement, og så har jeg ellers luret ham over skulderen hvad angår markedsføring.
1.000 tak for et godt svar
Ja, der er mange der kan lære noget.
Jeg vil fremover også følge ham lidt på de nævnte sider.
Det er for fedt det der! Tak til Lars for at starte traaden og tak til Vivi (+jer andre) og at dele... SYGT gode links!
Undskyld dobbelt a'er og saa videre.. sidder i Californien og kigger med :)
Nogen, der som regel goer det praecis modsatte er standuppere... "GEM JERES TELEFONER VAEK!" siger de, men enkelte giver dog lige publikum lov til at faa stillet lysten i 2-3 minutter i starten.
Var til en standup session med 3-4 forskellige komikere, hvor den ene direkte bad folk om at dele deres billeder paa instagram, helst med Toaster indstilling. Han kaldte sig "Alltoaster" eller saadan noget. Det var meget sjovt..
Var til en standup session med 3-4 forskellige komikere, hvor den ene direkte bad folk om at dele deres billeder paa instagram, helst med Toaster indstilling. Han kaldte sig "Alltoaster" eller saadan noget. Det var meget sjovt..
Fedt af være kend for at være den i verden der er blevet mest 'toasted'
Jeg kom til at tænke på vores familietur til København i sommers.
Vi besøgte rosenborg - og her skal man betale ekstra for en tilladelse til at fotografere!
Det burde næsten være omvendt - man fik rabat hvis man delte billeder på nettet.
Rosenborg har endda en facebook side - hvorfor har de egentlig det?
Han har helt sikkert fat i den lange ende ift. at favne delekulturen. Værdien af den form for PR er stadig utroligt undervurderet, og der er mange, der tilsyneladende lever i en frygt for, at de mister kunder eller gæster ved at lade folk dele deres oplevelser - som Rosenborg.
Lysbilleder har aldrig kunnet erstatte den ægte vare, så hvorfor man frygter at billeder på facebook kan, forstår jeg ikke. :-)