Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sig det som det er - Del mig på facebook så jeg får noget PR

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vivi Gamskjær Vroue:
Jeg har fulgt Kris på sidelinjen i nogle år nu. Det startede med et møde til et familiearrangement, og så har jeg ellers luret ham over skulderen hvad angår markedsføring.

1.000 tak for et godt svarYes

Ja, der er mange der kan lære noget.

Jeg vil fremover også følge ham lidt på de nævnte sider.

mvh

Lars Kristensen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er for fedt det der! Tak til Lars for at starte traaden og tak til Vivi (+jer andre) og at dele... SYGT gode links

Undskyld dobbelt a'er og saa videre.. sidder i Californien og kigger med :)

Nogen, der som regel goer det praecis modsatte er standuppere... "GEM JERES TELEFONER VAEK!" siger de, men enkelte giver dog lige publikum lov til at faa stillet lysten i 2-3 minutter i starten. 

Var til en standup session med 3-4 forskellige komikere, hvor den ene direkte bad folk om at dele deres billeder paa instagram, helst med Toaster indstilling. Han kaldte sig "Alltoaster" eller saadan noget. Det var meget sjovt.. 

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

David Hansen:
Var til en standup session med 3-4 forskellige komikere, hvor den ene direkte bad folk om at dele deres billeder paa instagram, helst med Toaster indstilling. Han kaldte sig "Alltoaster" eller saadan noget. Det var meget sjovt..

Fedt af være kend for at være den i verden der er blevet mest 'toasted' Skype-Smile

Jeg kom til at tænke på vores familietur til København i sommers.

Vi besøgte rosenborg - og her skal man betale ekstra for en tilladelse til at fotografere!

Det burde næsten være omvendt - man fik rabat hvis man delte billeder på nettet.

Rosenborg har endda en facebook side - hvorfor har de egentlig det?

http://www.facebook.com/dkks.dk

mvh

Lars

Når jeg nu skulle betale for en foto tilladelse - så skal billederne altså også bruges!

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 51
Fra  DampShop.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har helt sikkert fat i den lange ende ift. at favne delekulturen. Værdien af den form for PR er stadig utroligt undervurderet, og der er mange, der tilsyneladende lever i en frygt for, at de mister kunder eller gæster ved at lade folk dele deres oplevelser - som Rosenborg.

Lysbilleder har aldrig kunnet erstatte den ægte vare, så hvorfor man frygter at billeder på facebook kan, forstår jeg ikke. :-)

Find billige e-cigaretter hos DampShop.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)