Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integrering af Flexpos kassesystem med Magento

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er nogle der har en børnetøjsbutik, som vi nu vil forsøge at udvide med en webshop der benytter sig af det samme varelager. Med råd fra folk er vi kommet frem til en løsning med et Magento site hos magentohotel og vi har lejet os et flexpos kassesystem.

Nu mangler vi bare noget hjælp til at få de to til at snakke sammen, er det noget vi selv med lidt hjælp kan få til at ske eller er der nogen herinde der tilbyder den service?

Mange penge er efterhånden investeret i det her projekt, fordi vi ikke fra starten af havde undersøgt mulighederne nok og stod med et system der ikke passede til den ønskede løsning. Derfor er vi efterhånden lidt presset af tiden og håber det sidste ikke er noget der vil tage lang tid.

På forhånd mange tak. Sig endelig til hvis der er informationer jeg ikke har givet, som kunne hjælpe med at give mig et præcisere svar.

Bedste hilsner,
Peter H.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter
vil da gerne hjælpe. kan du ikke komme med et eksempel på hvad dit problem er?

umidlbart er det ikke noget jeg har hårt til før nu. og vi vil da altid gerne hjælpe folk der forsøger at integrer med vores produkt.

Mvh 
Jacob Ipsen - Chef udvikler hos NGG(dem der laver FlexPOS)
 

Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, tusind tak for dit hurtige svar!!

Jeg beklager hvis jeg virker lidt på gyngende grund og måske ikke helt selv ved hvad jeg snakker om. 

Dem der udlejer systemet, henviste os til nogen der kunne få Magento til at hente oplysninger fra Kassesystemet. De tager 7500.- for det han kaldte en integrering af systemet, og det ville først ske indenfor 2-3 uger. 

Så vi er ikke engang kommet så langt, som til at forsøge os med at integrere jeres produkt :)
Jeg prøver blot at finde ud af lidt mere om hvordan integrationen fungerer og hvilke muligheder vi har.

Hilsen,
peter

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter
Alle webshops er forskellige på den ene eller den anden måde , også selv om der er tale om et kendt system. da de fleste giver de enkelte shops mulighed for at bruge systemerne som de ønsker.

så der for skal de næsten altid udvikles eller tilpasses i integrationen for at få den bedste løsning som også vil virke i praksis.
da dette er en investering i jeres fremtidige drift, er det godt givet ud.

det er s.flg "træls"o s at de er lidt vente tid, men det er som på et vært autoværksted der er altid nogen foran i køen. og jo du kan s.flg bare vælge en anden , men har forhandleren anbefalet en er det nok en de har tiltro til kan løfte opgaven og muligvis kender til systemerne i forvejen.
Vi har normalt FULD tiltro til at vores forhandlere håndterer og løser denne type opgaver og indrager os hvis der mod forventning skulle opstå udfordringer.!

er bange for at bedste løsning  er at vente på at de kan passe det ind i deres planligning. 

Integrationen kan laves på flere måder , enten en let der blot integrere  Lager træk mellem Flexpos og shoppen, og alt andet kører via e-conomic eller andet ERP system.

eller fuld hvor alle vare vedligeholdes i Webshop systemet og integreres med FlexPOS så alle vare vedligeholdes i Webshoppen, et sted for alle stam data. og lager sendes mellem de 2 løbende...

Alt dette vil den der skal lave integrationen normalt gå igennem med jer inden de påbegynder arbejdet.
hvor lang tid der skal laves er jo op til de enkelte, men det lyder som en fornuftig pris i har fået

Mvh Jacob Ipsen 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)