Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste idè

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob,

 

Mange tak for din henvendelse til os.

 

Vores ide og koncept er indenfor IT. Har med interesse læst Jeres hjemmesside.

 

30 % af ejerandel syntes vi godt om.

 

Jeg vil kontakte dig i næste uge, så vi kan snakke om mulighederne for et evt. samarbejde.

 

Skal jeg ringe til Jeres hovednummer og bede om at snakke med dig??

 

Mvh

 

David

Fra Hørsholm
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja tak.

Glæder mig til at høre om jeres ide.

 

Mvh. Jakob Sand, CEO Capital+, www.capitalplus.dk Vækstkapital til IT-værksættere
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
9 millioner lyder godt nok af meget med mindre det er indenfor biotek. Er der ikke en måde i kan få nedbragt risikoen uden at fyre 9 millioner af? Jo mere i kan få bragt risikoen ned jo større er chancen for at bankerne vil låne jer en større pose penge for det er stort set alt hvad de tænker på i deres vurdering. Så kunne i få finansiering af flere omgange.

Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Casper

 

Tak for dit svar

 

Vi startede med 4 millioner i etableringsbudget - men banken kiggede på vores budget og ændrede det til ca. 9 mill.

 

Fordi vi har det store budget er bla. grundet vores første køb af varer. Aftale med producent.

 

Risikokapitalen i etableringsbudgettet er ca. 2 millioner. Hvor vi selv står for den 1 million og banken for 1 million.

 

Mvh

 

David

Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Klemmesamlerne

Jeg har følgende erfaringer.

Få kvalificeret hjælp til at sammensætte et investeringsprojekt i et selskab, betal hjælpen med penge og/eller en mindre del af aktierne.

Accepter at jeres egne penge i første omgang bliver brugt til papirarbejde.

Når der er et færdigt projekt, hendvend jer så til venner og bekendte samt måske dette forum. Lav aktier på min. 25.000 kr

En sådan model var vi en del af  for 6 år siden, samlede 3,7 mill og etablerede virksomhed.

Idag er virksomheden på den store børs og aktierne er steget ca. 15 gange.

Hvis I vil åbne mere for jeres ide, og den er god, tror jeg der er mange potentielle små-investorer. Jeg kunne være en.

Klem på

Lasse

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)