Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge online?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har interesse i at følge et system jeg har udviklet skal du være velkommen til at kigge forbi www.odds123.dk 

Jeg har udviklet et double system, som jeg selv følger og tjener gode penge på

Mvh

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil lave din egen hjemmeside, kan du tilmelde dig et affiliateprogram og grave dybt i dine egne lommer. Køb reklamepladser på Facebook og lav en kniv skarp udvælgelse af folk du vil reklamere til. Det kan give en rimelig slat penge igen, hvis det gøres ordentlig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt det er et ældre indlæg, men der blev spurgt om erfaringer med Eovendo.

Du for 5 reklamer om dagen, du tjener mellem 1,25-1,50 for dette. Eovendo sender ved siden af emails ud med spørgeskemaer som du tjener 2-3 kroner på indimellem hver måned. Du vil kunne tjene 36-40 kroner i snit pr. måned. En 460-480 kroner om året via paypal.

Paypal tager et mindre gebyr som er medregnet.

Håber det gav dig et indblik i at du kan tjene lidt penge den vej rundt. 

Så bliver du ved i 20 år, kan det godt ligge på omkring 10.000 kroner til din pensions opsparing.

Globaltestmarketing kan du tjene endnu mere på. Det kan godt løbe op i 13-14.000 kroner efter 20 år.

Begge dele er gratis spørgeskemaer som du kan tage når du har tid. Den sidste for du udbetalt via check når du ønsker det 1 gang årligt.

7-800 kroner, alt efter hvor meget du har deltaget i via din indboks. Det er nået der tager lang tid, men har du 20 år til din pensionsalder eller mere, måske 30 år, så kan du godt runde 30-35.000 kroner på de 2 firmaer. Uden at have en hjemmeside, eller blog.

Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tjene lidt på spørgeskemaer, det har jeg skrevet om her: http://www.budgetbabe.dk/2013/11/fa-gavekort-ved-at-vre-med-i.html Og så kan du tjene lidt på at se reklamer, hvilket faktisk giver et fint udbytte. Det kan du læse om her: http://www.budgetbabe.dk/2013/12/tjen-penge-pa-at-se-reklamer.html

Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Du kan tjene lidt ved at spille system spil på rouletten :-) 

Jeg har ikke selv prøvet det. Men har en ven som har spillet det og han siger han tjener fint på det :-) 

Du kan læse mere omkring det lige her: www.vindoverrouletten.dk 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Jesper:
Jeg har ikke selv prøvet det. Men har en ven som har spillet det og han siger han tjener fint på det :-) 

Martingale. Google det. I teorien fint nok, men du skal lige huske på at de fleste online rouletter har et loft. Og hvem har råd til at tabe alt for mange gange i streg? Det bliver hurtigt dyrt. I sidste ende vil rouletten stadig vinde over dig, medmindre du er pænt heldig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve det her, det er en god side. http://www.clixsense.com

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)