Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til spørgsmål omkring IT virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en ung fyr på 19 år som sidder med et brændende ønske om at starte en IT virksomhed.

Jeg har en masse planer oppe i hovedet, og har egentlig skrevet alt ned med hvad der skal være på sitet og markedsføringsplan osv.

problemet er, jeg har ingen website egenskaber, jeg har en masse planer, og en masse projekter jeg gerne vil have ført ud i livet problemet er, at dem alle sammen skal fungere via nettet.

Hvad ville i gøre hvis i sad i samme situation, med en masse planer og projekter, men havde ingen mulighed for at kunne udføre dem, medmindre, man bruger 2-3 år på at lære alt omkring kodning osv?

Mvh

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Hvis du har kapitalen til det, vil jeg anbefale dig at tage fat i Knud Bille hos Webmercs, som leverer et komplet system og sætter alt inkl. design op for dig. 

Der er tale om et fuldautomatisk system med et minimum af vedligeholdelse og direkte opkobling til leverandørernes databaser, så dine kunder altid kan se om en vare er på lager til levering.

Bemærk - du skal have en god startkapital for at få det til at køre, da det er bekosteligt at starte en IT webshop og der er MEGET stor konkurrence på dette område.

Du kan se mere på www.webmercs.com

Held og lykke med dit projekt!

Mvh.

Michael

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)