Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har travlt.
Åbnede min website i torsdags og skal ud til første kunde om lidt, som burde skrive under.

Samtidig har jeg har jeg solgt 2 spa til ialt ca 15.000 plus moms.
Ialt har jeg fået 7 henvendelser, hvor en vil åbne et helt spacenter og en kunde har 8 feriesteder, som skal bruge spa.
2 har fået tilbud og afventer.

Jeg er den eneste på dette market. Der er ingen andre som lejer ud og der er ingen som sælger brugte spa.

I dag er jeg ringet op af en stor portal som har inviteret mig gratis med ud i øksenhallen fra den 28-30 september, hvor mange mulige kunder kommer.

Da jeg først får de spa jeg har købt hjem den 30. september, står jeg i den situation at jeg ikke har noget at præsentere i Øksenhallen.
Men jeg kan skaffe 1 spa, som jeg kan tage med derud. Desværre komme det til at koste mig 10k at få hjem og de penge har jeg ikke, da alt er brugt til spa.

Derfor søges en investor, som kan få 15% af mit firma for 100.000 kr. Pengene skal bruges til en anpartsselskab og til investeringer i firmaet.
Der er værdier i firmaet for over 50.000 kroner nu.

Jeg kan kontaktes på 6072-2913

Mit firma er Fish 4 Rent: http://www.fish4rent.dk

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at forsøge dig på Amino Kapital? Der skulle være gode muligheder for at finde en investor der.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Kongsfelt:
Har du overvejet at forsøge dig på Amino Kapital? Der skulle være gode muligheder for at finde en investor der.

Ja. Men min problem er at det her skal gå pænt stærkt. Hvis jeg skal skaffe et spa til fredag, så skal jeg kører senest i morgen kl 10.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)