Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

videohosting løsning...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En af mine kunder er på jagt efter en videohosting løsning, hvor der kræves betaling for adgang til filmene. Det skal være en prof løsning, da det er videoer der har indhold og pris, der kræver at det hele fremstår 100% prof. Derfor er prisen på løsningen i første omgang heller ikke så vigtig. 

En eller flere der kan hjælpe?

Go' dag...:)

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et utal af muligheder. Men jeg kan formentlig godt hjælpe.

Hvordan er det tænkt? Er det: Køb adgang til alt på én gang. Køb hver video én af gangen - eller er der et abonnement der løber? Er der andre produkter/tjenester, der skal sælges sammen med. Er det noget der skal bygges ind i noget allerede eksisterede (altså ind i et andet CMS), eller kan skal det stå for sig selv.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Puhh, det var mange spørgsmål...;-)

Der er tænkt at man køber adgang til en video i måske ca 1 døgn, så det er en form for udlejning af video. Yderligere funktioner vil være cool, men er ikke umiddelbart tænkt sådan. 

Det kunne være fedt hvis det kan kodes ind i et .net CMS, men er ikke afgørende...

Håber det gav  et indtryk af, hvad tankerne bag systemet er...

Hvis der er ydeligere spørgsmål, må du bare endeligt skrive igen Peter, jeg ved nemlig ikke hvad der er de afgørende faktorer...

Takker for hjælpen...

Go' dag...

Dbh Kristoffer

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer. Tag fat i vores gode samarbejdspartner Webstream - Ring til Hans Fauerby derfra og sig jeg har sendt dig, evt. De har sgu styr på det!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Har din kunde i forvejen CMS systemet til hjemmesiden?

Hvis ikke, så kan vi levere det hele som en komplet, integreret løsning, CMS, Videohosting, Medlemssite eller betaling pr. video samt betalingsløsning.

Check vores CMSjet her

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Det de fleste gør mht. Video hosting er at bruge en amerikansk udbyder, fordi de oftest er langt billigere end de danske alternativer og via CDN er de næsten ligeså hurtige som hvis de lå i Danmark.

Vimeo f.eks. er rigtigt gode, mener også man kan beskytte indhold. Hvis der er nogle der kender video er det Vimeo, jeg kender en række prof. aktører der bruger dem.

En anden god ting, ved at bruge f.eks. Vimeo er at hjælp, kodestumper og fifs ikke er længere væk end en Google søgning.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først og fremmest tak for alle de gode svar!

Min kunde bruger allerede et CMS, hvor et skifte ikke er muligt. Derfor søger jeg et system, som der kan linkes til eller endnu bedre kan indbygges...

Vimeo lyder ikke som noget dårligt bud. Jeg viste ikke de også har den funktion, dem vil jeg lige kigge nærmere på. Hvis der er andre bud sig endeligt frem...:)

Go' aften...:)

Dbh Kristoffer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)