Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook optimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har en facebook side, og jeg er ret ny på facebook markedsføring

Mit spørgsmål er egentlig i første omgang rettet mod søgefunktionen. Er der noget jeg kan gøre for at min side er lettere at finde i søgefeltet, for folk der ikke jævnligt besøger siden? :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Få noget aktivitet ind i form af Likes :) Dette må være den bedste måde.

Dette kunne gøres via Tabs, hvor du laver:

Konkurrencer

Nyhedsbreve

Afsteminger

Eller hvad du nu kan finde på for at aktivere dine Facebook Likes.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimma

Facebook benytter sig af en social søge-algoritme (hvilket Google også i højere og højere grad bevæger sig hen mod). Det betyder, at søgeboksen viser dig det, som den finder mest socialt relevant for dig. Hvis 25 af dine venner "Synes Godt Om" KB-Marketing på Facebook">KB-Marketing på Facebook, vil den vise KB-Marketing i søgeresultaterne så snart du skriver "KB". Der er forskellige faktorer, der spiller ind, og som Sune helt korrekt skriver, så er antallet af likes en af dem. Derudover handler det også rigtig meget om aktivitet. Hvis 2 af dine venner for nyligt har valgt at stille et spørgsmål på KB-Marketings Facebook Side, vil dette også kunne medvirke til, at vores Facebook Side bliver vist i din søgning. 

Sørg derfor for, at skabe:

- Likes

- Aktivitet

- Engagement

Hvad kan du ellers gøre?

Fortæl dine nuværende kunder om din Facebook Side, og henvis altid til den via dens domænenavn (f.eks. Facebook.com/KB-Marketing). Mange virksomheder skriver desværre bare "Find os på Facebook" i deres reklamer (også tryk), hvilket giver den værste effekt, da chancen for, at en person går ind og søger efter Facebook Siden i søgefeltet er minimal. Fortæl i stedet hvorfor de skal like siden og inkludér et link. F.eks.:

"Synes Godt Om KB-Marketing på Facebook, og hør mere om, hvordan du kan forbedre din markedsføring på Facebook. Du finder os her: Facebook.com/KB-Marketing" 

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar begge to. :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)