Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nakkelabour - Hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle Amino'er

Jeg tænkte på om i kunne hjælpe mig! Jeg er i gang med at starte mit eget tøjmærke, og mangler nu et nakkelabour. Ved i hvem der kan lave sådan noget? Skriv gerne til mig. Det vil være en stor hjælp!

A

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler altså det lille stykke stof, der skal være i nakken? Det skal vel næsten broderes?

Jeg vil gerne undersøge, hvad der er af muligheder, hvis du smider nogle detaljer - men det kræver nok en vis volume, før det er interessant. 

Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja præcis. Vi har fundet en skrædder nede i byen, som gerne vil sætte det på vores tøj. Det vil være en kæmpe hjælp hvis du kunne hjælpe os!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tror du mener nakkelabel? En etiket til nakken af tøj. Det kan http://www.dk.nilorn.com/ med sikkerhed hjælpe med. Jeg vil tro du skal op i ca 1500 stk

er det alm modetøj, vil der oftest bliver anvendt vævede etiketter som fås i mange forskellige versioner - med skåret kant eller vævet kant og forskellige tætheder som giver mere eller mindre grove etiketter. Hvis det er dameundertøj eller noget helt tyndt, så vil man ofte benytte en trykt satin etiket som er blødere og lettere

Broderi vil man normalt kun bruge til noget der skal uden på tøjet - det er tykt og groft og mindre præcist til logoer og små tekster.

Normalt vil den blive syet i når med tøjet produceres - ex syes ind i en af skjortens syninger osv. Du kan kombinere den med vaskeanvisning og varedeklaration - eller du købe dem individuelt som standard - oftest som trykte etiketter

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, det var det jeg mente. Jeg takker for responsen John, det hjælper mig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)