Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er nogen søde og kloge mennesker der kan hjælpe mig lidt på vej :)

Det er blevet så populært med de mange gavekort man kan købe rundt omkring til diverse spa ophold, en tur i en fed bil, en middag og meget mere (Fx Smartbox)

Jeg er daglig leder af en servicestation som også har en hel del i Avis Biludlejning. Vi bor i en lille turistby og som alle andre mindre virksomheder, så søger vi også at være unikke og prøver hele tiden at finde på noget nyt.

Min idé er at jeg rigtig godt kunne tænke mig, at man kunne lave de såkaldte "gavekort" med diverse turistattraktioner der ligger lokat i byen og de små populære byer rundt os (Det største var hvis vi udelukket kunne leve af dette og biludlejning, hvis man skal ønske højt og stort og måske endda få et firma der også kunne hjælpe andre byer med samme ønske)

Jeg er klar over at man selvfølgelig skal have fat i alle de små attraktioner man gerne vil have med på ideen

Derudover skal jeg have noget viden/hjælp om hvordan disse gavekort skal laves

Jeg skal også vide lidt om hvad jeg bør tjene og osv?

Nu der ved hvor hunde man skal starte og slutte?

På forhånd tak.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det lyder som en god ide.. Det er lidt svært at sige hvor du skal starte, du skal bere komme igang.. Du kan evt prøve at lave aftaler med de forskellige turistattraktiner, om at du får en bunke gratis gavekort til attraktionen. Gavekortet kunne evt lyde på entre til en person, det er jo så der du skal have muligheden for at sælge entre billettet til resten af familien. . Du må selvfølgelig aftale med attraktiobwn hvad din ande af salget et.. Er du selvstændig, eller hvordan skal stillingen daglig leder forstås?
Mvh
jacob
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, det var pænt af dig, at bruge tid på mit indlæg. Jeg er ikke selvstændig da jeg har en chef over mig, men jeg styre dog butikken alene. Det er ingen hemmelighed at det er svære tider at have en lille kiosk/servicestation på. Jeg prøver derfor at finde på noget helt andet, og hvis det kunne blive en succe, vil kioskdelen nok blive lukket og der vil udelukket være biludlejning. Ville det være bedst hvis jeg kun solgte solgte gavekort, eller skal jeg få dem solgt i andre butikker osv, men så skal de jo også tjene på det. Og helt praktisk, hvordan skal dette gavekort se ud?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)