Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til Oktoberfest for singler ? Præmie til bedste svar!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Lørdag d. 20/10 afholder "NFS - Netværk For Singler" (http://NFS-Online.dk) sin første oktoberfest, og jeg vil gerne gøre det så autentisk som muligt! Jeg har læst en gang om 1 liter krus og læderbukser, men jeg
savner nogle flere idéer til at gøre festen så autentisk som muligt - uden at det koster næsen :)

Idéerne skal også lokke mændene med, for netværket har paradoksalt nok fleste kvinder - 61% helt nøjagtigt. (Vi er over 1.600 medlemmer i skrivende stund), så hvad vil få en mand til at komme til en sådan fest -
uden at skræmme ungmøerne væk!

Prisen er iøvrigt sat til kr. 349, hvilket er incl. mad og DJ, og festen varer helt til kl. 3.00

Du kan læse mere om arrangementet her:

http://dkwebshop.dk/shop/nfs-oktoberfest-2012-3021p.html (og se inde på portalen hvem som foreløbig er tilmeldt...)

Jeg giver 1 års medlemsskab til det bedste/mest originale forslag der kommer her i tråden, inden søndag d. 23/9 kl, 12.00 (Og alle nye medlemmer får iøvrigt altid 14 dages gratis fuldt medlemsskab når de melder sig ind!)

Jeg vil lige pointere at vi IKKE er en Scoreportal! Vi er et netværk!, hvor folk mødes om 117 forskellige ting (Back Gammon, Biograf, Vandreture, Fester osv. osv.) og så opstår der selvfølgelig ret ofte sød musik.

All the best og tak for et godt netværk her på Amino.

Lars Hendriksen
"NFS - Netværk For Singler"
http://NFS-Online.dk


Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er en oktoberfest uden en rigtig mandehørmer som "slå søm i træstub" legen? :-)

 - Bare mit forslag.

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

1) tyroler udklædninger
2) fri øl i f.eks 1 time. (Det lokker mænd til)

Mvh Nikolaj

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo en skandale, at der ikke står noget om øllet !? :-)

Evt. sælg arrangementet på, at der kommer en overvægt af søde piger. Vil stadig påstå, at en flot ølpige sælger arrangementet bedre, end jeres "oktoberfest"-logo gør.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 29
Fra  LejEnBehandler.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Du kom sgu med det bedste clue, for logoet var ganske rigtigt for fesent! Mail mig på Lars@NFS-Online.dk hvis du er interesseret i det gratis medlemsskab jeg udlovede!

All the singlebest Smile


Lars

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den fest skal være autentisk skal der sgu komme nogle mennesker der ikke bare kommer for at "snylte" på det gode festtema.

Udlov ølbilletter til dem der kommer udklædt eller i det mindste bare de bedste udklædninger. 

Prøv evt. om du ikke kan få fat på bare en lille skare af glade festaber fra NFS som du VED godt vil komme med udklædning.

Herregud, der skal ikke meget til at forvandle en Helle til en Heidi ved hjælp af et forklæde, fletninger, røde kinder og fregner.

Men endnu bedre, kunne det jo være hvis der var et par mænd der troppede op i samme mundering:)

Ud over det så må da der være nogen der kan tage lidt halmballer med og lidt andet lir.

Få fat i nogle dejlig ebilleder af glade tyroler i fuld mundering, det kan vel sætte alle lidt i stemning, og hjælpe dem lidt til at få udklædningsideer.

Ring til et par af de butikker der udlejer udklædninger og hør om du kan få en NFS rabat på plads til dem der skulle finde på at leje et sejt tyroleroutfit.

Lidt rustikke brædder, gamle træski tomme øltønder og selvfølgeligt masser af levende lys er også med til at give stemning.

Jeg var på Alperosen på skanderborg i år. Vil sige de ramte stemningen meget godt...

I know we did ha ha:D

Pøj pøj med det.

Vh Rasmus.

Ps. Nu skrev Lars godt nok at det ikke er et scorenetværk, men jeg har altså haft det temligt sjovt til fredagsbarer i NFS ;) 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

en artig underholdningside. hvad med at dele spilkort i to og uddele en halvpart til kvinner og en halvpart til kvinder så skal man gå på festen og finne det halve kort der matcher. Garantert mingling.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)