Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet IT løsning til Private Label firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 17
Fra  YourStyle Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har brug for noget hjælp. 

Vi (vores firma "YourStyle - Private Label") skal have ryddet op i vores "begynder IT struktur". 

Vi opererer i 50 forskellige systemer og programmer, og da vi er på vej til at booste vores forretning, mener vi at det er på tide at gøre tingene RIGTIGT. 

PT ser vores SW/IT løsninger således ud: 

CRM system = Excel  (jojo ved godt at det er helt skævt, og det SKAL vi også have gjort noget ved!)

Fakturering = Excel / halvmanuelt

Webhost (?) = web10

Dokument sharing = Google +, + PC/email løsninger

Budget = Excel

Hvad jeg tænker mig til fremtidig struktur eller hvad man kan sige er: 

CRM = webcrm eller lignende. Hører gerne om plusser og minusser ved dette program, samt alternativer. (Det kan vidst arbejde sammen med e-conomics, se nedenfor)

Fakturering/budget(?) = e-conomics. Hører gerne om plusser og minusser ved dette program, samt alternativer.

Hjemmeside = Vi skal have lavet en komplet ny side på adressen http://yourstyle.dk, samt en ny side på en lignende adresse. Hvad gør vi? Skal vi bruge samme "host" (?) da vi har adressen hos dem, eller hvad (fortæl, er helt blank, og det er mig der sidder med denne abe ;-)

Hvad gør vi med vores dokumenter? har vi det liggende på vores PC (bør vi eventuelt tage springet og skifte til MAC?), og så tage backups? I så fald, hvad så når vi sidder sammen og arbejder i samme dokument, da virker Google + løsningen ok/fint!?

Er vi i noget Meebox, Dropbox eller lignende??

Budget = Ved ikke om vi skal lade det være i Excel/Google+, eller om Meebox, Dropbox eller andet kan klare det samme? 

Da vi skal have vores "firma V. 2,0" fuldstændig klart til medio december, skal jeg så småt igang med dette, så kom frisk med inputs'ene. 

PFT

Henrik Andersen

YourStyle - Private Label

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Tillykke med fremgangen....

Vores Cocktail er således.. Og vi er 3 personer..

E-mail hosting

- GMAIL.COM ( gratis, ellers med pro support 360,-pr. bruger pr  år )

Web hosting

- Reseller konto ( har vel en 10 websites inkl lidt andre sites )

Økonomi 

- E-conomic til faktura + abonnement ( simpelt og til at betale )
Dette er punktet hvor du IKKE må gå på kompromis, vælg det som passer bedst til din forretning! 
- Excel til budget er ganske fint - man kigger på det nogle gange om året. Jeg kan se i min bogføring om vores plan holder

Dokumenter

- Dropbox, har nok i 5GB ( free )

Website

- Wordpress, ingen integration vi har blot en salgsside - vores kunder skal ringe og bestille møder/konsulenter mv :)


Tilbudskrivning

- Bidsketch, super fedt system til 120,-DKK pr. måned i vores tilfælde. Der har vi et form for pipeline på vores salg også.

Vi er en virksomhed som ikke har brug for CRM funktionalitet , lagerstyring mv.

Så vidt jeg kan se sælger i hårprodukter, måske skal i skrive lidt om varedeklarationer mv. og vide jeres præcis indhold, samt køre noget lagerstyring - og der kommer e-conomic nok til at halte for dig. 

http://www.dynaccount.com/da/funktioner/lagerstyring/  - jeg kan ikke se ret meget om det lager, men det er nyt og kunne måske bruges hvis det er stærkt nok. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg ville nok samle mail og dokumentsharing via google apps.
Så har man også fælles kalender og delte mailboxes og hvad man ellers kan ønske sig.

Hvad angår CRM har jeg slet brugt det til at have styr på hvad det kan.
e-conomics er jeg personligt glad for. Men hvor godt det er til lagerstyring har jeg ingen anelse om.
Men vil tro det kan bruges og sandsynligvis kobles sammen med et evt. CRM.

Jeg ved man kan lave budget i e-conomics. Hvor godt det er ved jeg dog ikke endnu.
(Det står på listen af ting der skal undersøges)
Men det kunne måske være rart at have samlet med regnskabet.

Hjemmesider er vel blot et par webhoteller hos en leverandør man har tillid til.
Der er så mange om buddet at jeg ikke vil gå ind på nogle specifikt.

Samlet set syntes jeg en løsning ala google apps (eller office365) vil være en god løsning til jer.
Det kan samle mail, kalender, dokumenter deling, og "office pakke" i een løsning.
Og så købe økonomi, CRM og webhoteller hos leverandører som giver jer en god mavefornemmelse. :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Vi er varme anbefalere af e-conomic ikke mindst fordi vi laver integrationsløsninger til webbasserede erp programmer og i den forbindelse e-conomic.

Jeg kan også læse, at en anden indlægsholder peger på e-conomic - der er dog andre programmer som er i samme struktur som e-conomic eksempelvis Winfinance mv.

Lagermodulet i e-conomic er ok, hvis man ikke har behov for varians styring men blot arbejder traditionelt med lager og lagerstyring, der kan oprettes varer med og uden lagertræk.

Hvis du har behov for varians kan det være en fordel at bruge vores Warehouse Management løsning med integration til e-conomic.

På faktureringssiden er e-conomic ok og ved kombination med vores integrationsløning som Business Intelligence kan man styre gentagende ordre, opfølgning på ordrebeholdning totalt i en periode, per sælger eller direkte på en kunde.

Hvis man så kombinerer det med vores integrationsløsning som ordreregistrering med scanner, håndterminal eller tablet får man en meget elegant og driftsikker løsning.

Endelig kan du bruge LeverandørService via nets for at sikre betaling fra dine debitorer.

Yderligere er der mulighed for email@dministration hvor du selv vælger afsender mail og kan danne en mail i flere sprog.

Vi har også mulighed for en webbutik som integreres med e-conomic.

Så på mange måder får du mulighed for at bygge dit eget system ved at vælge e-conomic og kombinere det med de integrationsløsninger som passer dig.

Du kan prøve e-conomic og du er velkommen til at bruge følgende link

http://scan-soft.com/integrationsloesninger/bliv-e-conomic-bruger

Samtidig får du mulighed for at se de løsninger som vi har lavet som er på dette link

http://scan-soft.com/e-conomic-loesninger

Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os for en yderligere snak.

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 31
Fra  Easys Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Her er mine 25 ører - bare med det forbehold at jeg er GAAAMMEL - sådan ca. 30 år i branchen..... Så MIT input lyder således:

Lokal lille server med Microsoft Small Business/Exchange (Email, kalender, dokumentdeling, fil/print etc) - og et CMS (hjemmesidesystem) evt, hos jeres nuværende udbyder. Al faktura/kundehåndtering/sagshåndtering i ALL-IN-ONE lokalt system (ikke helt overraskende lever JEG af at lave netværk og sådanne systemer) og en online backup på nettet.

Så nu har i mail, fælles kalender, crm, dokumenter, fil/print, faktura, sagsstyring lokalt hos jer - og hjemmeside og backup online (på nettet).

På denne måde kan i arbejde selv om nettet er nede og selvom der er "klumper" i nettet som der tit er. 

Prisen ?

Tjaa en lille server med Windows, ca. 10-12.000, et system der kan det hele, ca. det samme (alt efter antallet), webhosting fra 10,- til 500 pr mnd og endelig backup online til under en 100,-. pr mnd.

Så ialt ca. 25K (+- en træskolængde) - og så EJER i jeres egen løsning og drifter den for småpenge pr. mnd.

Men som skrevet - det er osse bare fordi JEG er sikkerhedsfreak og brøds mig ikke om at være 100% afhængig af nettet og programmer online..

Held og lykke!

Lars Pedersen

www.easys.dk

Sr. Systemkonsulent Lars G. Pedersen

Danmarks Dejligste Systemer - Easys.dk

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg kan give dig forslag til ERP/regnskab/CRM løsning. Winfinans.NET Trade er et alternativ til e-conomic. Winfinans.NET er ikke kun rettet mod mindre virksomheder, hvorfor I vil kunne vokse meget indenfor rammerne af Winfinans.NET.

Winfinans.NET Trade er en komplet handelsløsning, der kan integreres med en e-handelsløsning.

Winfinans.NET Trade indeholder også en del CRM funktioner, så du vil måske kunne undgå at skulle have flere løsninger kørende af den grund.

Med hensyn til hjemmeside/e-handelsløsning vil der være en lang række muligheder afhængig af Jeres ambitionsniveau.

I vil kunne arkivere dokumenter i Winfinans.NET på kunder, varernumre o.s.v., men hvis det drejer sig om samarbejde i samme dokumenter, så skal du finde noget der er specielt godt til det formål, som fx. Google drev eller MS Office365.

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)