Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netradio promovering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i samarbejde med en kammerat startet en netradio. Vi spiller kun musik udgivet under Creative Commons licens, hvilket betyder at musikken kan downloades gratis og lovligt. Udover musikken har vi til hver udsendelse forberedt nogle underholdende indslag. Vi har samtidig som mål, at vi skal være en "interaktiv" radio, hvilket betyder at vores lyttere skal være en fast del af vores udsendelser. Dette er dog lidt problematisk her i starten, hvor det er begrænset med lyttere. Hvilket bringer mig til mit spørgsmål:

Har i nogen forslag til, hvordan vi kan nå ud til nye lyttere? I øjeblikket bruger vi udelukkende Facebook som platform til promovering, men udover nogen af vores venner er det meget begrænset hvad vi får af likes. Vi er begge studerende, så der er ikke midler til at betale for en reklamekampagne.

Har I nogen forslag, så skyd løs! 

Vh

Casper 

EDIT: Til de interesserede kan vores radio findes her http://www.facebook.com/RadioFritteren

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 46
Fra  VibeFM Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Vi søger nye radioværter til vores sendeflade på VibeFM. Hvis I har lyst til at lave jeres programmer i vores embede, stiller vi gerne sendetiden til rådighed. Læs mere om os på www.VibeFM.dk

Mvh. Daniel Frank, radiochef

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Mange tak for din interesse for vores program. Vi er lidt nysgerrige, har du lyttet til nogen af vores udsendelser og vurderet os passende til jeres sende flade? 

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 46
Fra  VibeFM Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Jeg har tager en lytter på den udsendelsen "RF Podcast fredag" og jeg synes at I leverer et underholdende, og "menneskeligt" program. I er meget nede på jorden, og det kan jeg li'. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor i verden I befinder jer? Har du mulighed for at kontakte mig, så vi kan få en sludder? Jeg sender mit nummer i privaten.

Mvh. Daniel

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i skulle få købt et domæne med det samme og sørge for at i ikke er afhængige af Facebook. Måske skulle i kigge på det nye Myspace også? Hvad med Twitter?

Held og lykke med projektet! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)