Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg vælge??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. 

Jeg står og skal lave en god hjemmeside fra bunden om mig selv og min virksomhed. Men jeg er i tvivl om hvilken host jeg skal vælge, for at få mest mulig indflydelse på mit eget layout? Jeg har ikke budget til at betale store summer for en ny hjemmeside, så det skal være et sted hvor det ikke koster noget - eller ihvertfald ikke ret meget. Hjemmesiden skal ikke nødvendigvis være toptunet og udstyret med en masse funktioner, men det skal se pænt ud og være nemt at navigere rundt. 

Nogle anbefalinger?

Mvh. Regitse 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på fornemmelsen, du blander to ting sammen.

Du skal bruge en host, hvor dine filer ligger, og et CMS, der er det system, du bruger til at sætte din side op.

Som host er Unoeuro og Meebox nok de to bedste bud, og du kan med ro i sindet vælge det gratis CMS WordPress, der er blandt de allernemmeste at bruge. Med den løsning har du samtidig 100% kontrol over sidens udseende, og der er ingen licenser eller andre bindinger.

Det kommer alt i alt til at koste dig 250 kr. til domæne og hosting.

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob. 

Mange tak for hjælpen! Smile

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også sige unoeuro.com som hist med webhotel. Bronze suite koster omkring 270 kroner for et år inklusiv domænet du selv vælger. Du kan derefter installere wordpress på dansk på 2 minutter, vælge et godt gratis tema. Wordpress er nemt at anvende og du får en god gennemgang første gang du logger ind. Brug evt. Rabat koden til unoeuro det ligger på min hjemmeside, så får du de første 3 måneder gratis hos unoeuro.com

Held og lykke
/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)