Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovligt videresalg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!
Er der nogle herinde der ved om det er lovligt at sælge en lampe, hvor transformerdelen fx består af en nokia transformer?
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ifølge dansk lovgivning er det altid tilladt at sælge noget videre.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46445
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Knag:
Ifølge dansk lovgivning er det altid tilladt at sælge noget videre
Nej da. Jeg kan ikke svare på den med lampen og normalt gribes der jo ikke ind hvis en privat sælger noget i DBA, men her i et iværksætterforum må vi vel lige nævne, at hvis det er som virksomhed, eller skam også som privat er der da ting man ikke må sælge. Jeg kan i flæng nævne hash, heroin, mange våben og dynamit, overskud af ketogan, men for virksomheder, som de fleste her jo er, så er listen LANGT større og vil omfatte ex alle kopivarer, plastik af visse typer til f.eks legetøj og masser af andre ting man ikke bare må sælgeBig Smile

Om en privat må sælge lamper der ex kan være livsfarlige - tja - ikke med indtjening for øje, men som nævnt gribes der nok ikke ind, hvis det er ens egen lampe man skyder af i DBA. Jeg ville dog aldrig sælge den, HVIS den kan være farlig, gi stød eller tænde ild

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Klart nok :-) Jeg tænkte på den konkurence mæssige lovgivning og ikke på om produktet var godkendt eller noget i den stil.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)