Jeg tror du kommer længest ved at indskærpe din målgruppe, da det klart vil hjælpe en del på hvor og hvordan du skal markedsføre.
At stortset hele den danske befolkning er målgruppe er et vidt begreb, og selv om det er en service der som virkelig hele befolkningen kan bruge, så vil det kræve enorme resourcer og penge at markedsføre den til alle. Så prøv at finde kernen af forbrugerne, find den som er spot on! Og så find ud af hvordan du bedst muligt kan henvende dig til dem! :-)
Det drejer sig om siden www.løbesedlen.dk en ny online tjeneste, der fungerer som en online opslagstavle til fx. tabt pung, loppemarked osv. Har også overvejet video men kan måske ikke hel se hvordan det skulle være.
En ide kunne være at vælge et lokalområde at starte ud i. Prøv at få kontakt med potentielle brugere og hør hvad de synes om servicen. Sørg for at få nogle opslag op for det lokalområde, så der rent faktisk er noget info(lav nogle selv, eller få venner til det). Hvordan skal man få folk til at bruge sådan en service, hvis der ikke er noget indhold? (Hønen og ægget problematikken...) - så du må igang med at skaffe noget indhold.
Måske skulle du udvide med en facebookapp eller lignende, så du kan fange folk, hvor de i forvejen er - de sociale medier.
Men har svært ved at se hvordan man får det sparket igang...jeg ville i hvert tilfælde ikke sådan lige begynde at bruge den service......