Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af ny online tjeneste

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg lancerede sidste måned en ny online tjeneste, der et enormt potentiale (og en enorm målgruppe, stort set hele den danske befolkning).

Men kan ikke hel finde ud af hvordan jeg skal markedsføre den bedst, hvordan jeg når ud til at stort set alle dele af landet osv. 

Tænkte der var nogen der havde nogle gode råd, mht. online markedsføring af en gratis online tjeneste? (-:

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du kommer længest ved at indskærpe din målgruppe, da det klart vil hjælpe en del på hvor og hvordan du skal markedsføre.

At stortset hele den danske befolkning er målgruppe er et vidt begreb, og selv om det er en service der som virkelig hele befolkningen kan bruge, så vil det kræve enorme resourcer og penge at markedsføre den til alle. Så prøv at finde kernen af forbrugerne, find den som er spot on! Og så find ud af hvordan du bedst muligt kan henvende dig til dem! :-)

Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak kigger på det.

Det drejer sig om siden www.løbesedlen.dk en ny online tjeneste, der fungerer som en online opslagstavle til fx. tabt pung, loppemarked osv. 
Har også overvejet video men kan måske ikke hel se hvordan det skulle være. 

Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Marco

Tak for dit indlæg, perfekt, og satte i hvertfald gang i tankerne.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide kunne være at vælge et lokalområde at starte ud i. Prøv at få kontakt med potentielle brugere og hør hvad de synes om servicen. Sørg for at få nogle opslag op for det lokalområde, så der rent faktisk er noget info(lav nogle selv, eller få venner til det). Hvordan skal man få folk til at bruge sådan en service, hvis der ikke er noget indhold? (Hønen og ægget problematikken...) - så du må igang med at skaffe noget indhold.

Måske skulle du udvide med en facebook app eller lignende, så du kan fange folk, hvor de i forvejen er - de sociale medier

Men har svært ved at se hvordan man får det sparket igang...jeg ville i hvert tilfælde ikke sådan lige begynde at bruge den service......

Btw. når man klikker på logoet får man en fejl...

Held og lykke med det. 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Flayen:

 en online opslagstavle til fx. tabt pung, loppemarked osv. 

Få smidt en reklame op på den opslagstavle Fakta fx har, hvor der altid er sedler med bortløbne dyr osv :)

Bare en idé :o)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)