Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke ting skal tages i betragtning, hvis man vil starte en vinduespudservirksomhed?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg går med idéen om at starte min egen vinduespudservirksomhed, men jeg vil bare være sikker på at jeg ikke gør noget forkert, inden jeg kaster mig ud i det.

1.Med hensyn til betaling fra kunderne, hvordan skal man så arrangere det? Giver man et kontonr, eller hvad vil være bedst?

2. Og så er der spørgsmålet med om man skal momsregistreres.. Jeg tror ikke at min omsætning på 12 måneder, vil overstige de 50.000, men der er jo noget der hedder servicefradrag for vinduespudsning bl.a., som er en fordel for både kunder og jeg, hvis jeg har forstået det ret. Og hvordan skal man sørge for det fradrag, det er jo en blanket som skal udfyldes af kunderne, som jeg så skal skrive under på?

3. Og skal man betale skat af det man tjener, når det nu er så lav en sum? I så fald, hvor stor en procentdel skal man betale, og hvordan indberetter man det til skat?

Det er ikke fordi jeg ikke selv gider at undersøge alt det her. Jeg har prøvet, og fundet ud af nogle ting, men jeg vil gerne være helt sikker på det hele.

Jeg vil sætte stor pris på enhver hjælp.

I må meget gerne skrive i privat besked.

Venlig hilsen Alexander

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)