Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cvr nummer i dk / privat adresse sverige???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Er stødt lidt imod en mur. har fået fortalt af skat at jeg ikke kan have firma adresse (enkeltmands) på en dansk adresse når jeg bor i sverige, og derfor ikke have dansk cvr nr.

Jeg vil jo gerne beholde min virksomhed med dansk cvr.nr hvordan gør jeg det??

Er der nogen som har erfaring med disse ting???? 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Virksomheden kan bare have c/o adresse i dk - det kræver at du allierer dig med en ven eller noget familie i dk, der skriver under på registreringsblanketten til skat og videresender/ afleverer post til dig.

Kender flere der gør det på denne måde.

Vh

Lucy Lee
Www.Lucylee.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Snedigt, tak for tippet!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Dubai
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også vælge at aftale med din revisor du bruger hans adresse.
Jeg er dog itvivl om det samme gælder et enklemands firma, men de gælder ApS, a/s osv.
Måske der er en amino revisor eller advokat som kan bekræfte dette ??

Mvh. Kristian Holm

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lina´s Lyn Service:
Er stødt lidt imod en mur. har fået fortalt af skat at jeg ikke kan have firma adresse (enkeltmands) på en dansk adresse når jeg bor i sverige, og derfor ikke have dansk cvr nr.

Ring til erhvervsstyrelsen som er ansvarlige for CVR-registret og spørg efter hvilken blanket du skal udfylde, for at at skifte adresse. Det er ikke SKAT's opgave.

Der er massevis af tilfælde, hvor en i udlandet boende er registreringspligtig til Danmark - så selvfølgelig kan det lade sig gøre. Det er blot et spørgsmål om at finde en kompetent person.

/Henrik

Fra Dubai
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Google lidt rund, og jeg tro dette link giver dig svar.
Fakta er man kan ikke have en enklemands selskab/privat form, men du kan oprette selskaber med begrænset hæftelse som ApS osv.
Det giver også mening da et enklemands selskab jo er privat og virksomheds økonomi blandet sammen, og når du ikke bor og betaler person skat i dk, kan dette jo ikke lade sig gøre.
I linket er et nr. Til en bestemt person fra skat "Tommy" måske en god ide og ringe til ham.

http://www.sunddebat.com/archive/index.php/t-21297.html

Mvh. Kristian Holm

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens - du skal blot registrere din virksomhe dpå en c/o adresse i DK.

De bedste hilsener

Lucy Lee

www.lucylee.dk

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Det var også min første indskydelse, så det gjorde jeg også, men blev hevet igennem den store vridemaskine hos kommunen og hos skat. Dette er desværre ikke lovligt. man skal afmelde sin virksomhed i dk, indregistrere den i den pågældende land man er bosat i som virksomhed der sælger ydelse/vare til udlandet/eu og så registrere sig på ny i dk som udlandsvirksomhed. det er den proccedure jeg har fået fortalt flere gange hos skat nu, så længe det er en enkeltmandsvirksomhed. Og så begynder registrering helevede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I teorien korrekt beskrevet men også ufleksibelt, da du jo ender med at få tildelt dit nuværende cvr-nr. igen.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stift da et aps med værdien af dit nuværende firma. Så slipper du også for personlig hæftelse. Så let er det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)