Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du/i Hornskov og Vindberg Inkasso ?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Hansen:

HornskovVindberg Inkasso:
Vi er blevet gjort opmærksom på denne debat, og har som opfølgning herpå i dag taget kontakt til Karsten Sønderup Hansen.

Jeg skrev en bedømmelse på trustpilot, da jeg var utilfreds med at blive ringet op, når jeg er reklamebeskyttet. Sælgeren ringede i øvrigt på min private mobiltelefon. Samtidig beskrev jeg deres sælgers falske profil her på amino, hvor han både agerede køber og sælger.

Hornskov og Vindberg har anmeldt indlægget til trustpilot? Hvis man kan fjerne negativt omtale, når man har fejlet på denne måde, er det vel begrænset hvor troværdig trustpilot er. Men det får vi jo svar på i løbet af et døgns tid.

Naturligvis kan de anmelde og slette dit indlæg - det hører jo ikke hjemme på trustpilot, der ikke omhandler virksomheders forretningsmetoder, men derimod købsoplevelser. Når alle farer ind på trustpilot, og anmelder som de lyster, så forsvinder troværdigheden jo netop.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke kan følge din frustration. Men negativ omtale på trustpilot hører ikke hjemme på den baggrund.

Tilmeldt 27. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Men i skal ikke hoppe på limpinden. De er så dårlige til deres job, at de pålægger deres kunder tavshedspligt.

http://www.computerworld.dk/art/238664/jens-hoejgaard-skrev-negativ-anmeldelse-paa-trustpilot-nu-er-han-blevet-sagsoegt-for-11-419-kroner?utm_source=newsletter&utm_medium=newsletter&utm_campaign=dispatch+16179

Tilmeldt 27. Jan 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til advarsel mod H&V. 

De er så tilsyneladende så dårlige til deres job, at de pålægger deres kunder tavshedspligt.

Andre grunde kan jeg ikke finde

http://www.computerworld.dk/art/238664/jens-hoejgaard-skrev-negativ-anmeldelse-paa-trustpilot-nu-er-han-blevet-sagsoegt-for-11-419-kroner?utm_source=newsletter&utm_medium=newsletter&utm_campaign=dispatch+16179

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)