Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop som 17-årig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ja som overskriften siger så kunne jeg godt tænke mig en webshop med min hobby Rc biler. synes det vil være oplagt når der ikke er flere 100 der sælger rc ting i danmark. 

Det erfaring jeg har er og sælge ting på dba og gul og gratis som jeg har gjort i 2 et halvt år med diverse opkøb af ting jeg så har solgt vider.

Har læst en masse guide til hvordan man starter en webshop. Men kan man det som 17 årig?. Og skal jeg være 18 år for at kan købe vare hjem til webshopen?   

Håber på nogen gode svar nu når jeg er ny :-)

 

mvh Andreas jensen

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe varer i hele EU uden cvr.nr. og hvis du ikke omsætter for over 50.000,- er det ikke et krav med et cvr.nr.

Hvis du vil have et cvr.nr. allerede nu, er der 2 muligheder:
1. Du for oprettet et cvr.nr. i en af dine forældes navn 
2. Du kan søge dispensation hos statsforvaltingen og mulighed for at få et cvr.nr. i dit eget navn. For at vide mere om det kontakt din lokale statsforvaltning.

Så det eneste det kræver som du ikke allerede, har prøvet er at drive en webshop! :-) Håber du kunne bruge det til noget! :-)

Mvh Lasse 

Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Super og tak for hurtig svar.

Men har en forhanller hjemmeside jeg kan købe de fleste dele på men de vil ha et cvr.nr så jeg skal vel registrer mig nu? :-)

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis forhandleren forlanger et cvr. nr. af dig, er du vil nødsaget til at få dig et cvr. nr? :)

Ellers forsøge at finde nogle andre forhandlere i EU

 

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke(Master Vind):

Du kan købe varer i hele EU uden cvr.nr. og hvis du ikke omsætter for over 50.000,- er det ikke et krav med et cvr.nr.

Hvis du vil have et cvr.nr. allerede nu, er der 2 muligheder:
1. Du for oprettet et cvr.nr. i en af dine forældes navn 
2. Du kan søge dispensation hos statsforvaltingen og mulighed for at få et cvr.nr. i dit eget navn. For at vide mere om det kontakt din lokale statsforvaltning.

Så det eneste det kræver som du ikke allerede, har prøvet er at drive en webshop! :-) Håber du kunne bruge det til noget! :-)

Mvh Lasse 

Det er kæmpe plus hvis han har et CVR nr, da kan få fritaget momsen i det andet EU land han handler i. 

Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dem der vil ha cvr.nr er en dansk firma.

Men vil da arbjede hårdt på og finde en anden leverandører, men det så lige det hvor jeg lige finder dem? :-)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Viste dog ikke de solgte til videresalg :)

Men jeg skal vel købe et helt lager hjem af det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)