Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er folk "bange" for GLS???

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.... nu er det jo ikke GLS der skriver dette til dig, men det firma du handler hos. Det kunne måske tænkes at de bruger 36-48 timer på afsendelse. 

Så snart GLS har hentet pakken og den er kommet tilbage til depotet kan du følge pakken på T&T og man kan jo ikke bebrejde GLS for at der hvor du handler, at de bruger så meget tid på selve afsendelsen.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig det Jesper skriver omkring oplevelser af varer modtaget med GLS.

Vi driver webshops med artikler der bl.a henvender sig til det mere modne publikum, og derfor har vi altid brugt Post Danmark til udbringning, dog har vi talt om at vi muligvis skulle tilbyde folk muligheden for at vælge GLS, men så igen droppet det fordi vi ikke selv synes om den service de kan præstere overfor os som modtager.

Vi driver vores kontor / lager fra privaten som er en blandet bolig og erhvervs ejendom i Trekantsområdet, og vi har fået at vide at GLS er forpligtet til at omdele alle forsendelser til erhverv inden kl 14. Vi oplever dog ofte at pakker er flere dage undervejs, og at de bliver leveret tilbage til terminalen med anmærkning om at de ikke kunne leveres pga. ingen på adressen, dette på trods af at der altid er nogen her, og at vi har givet GLS en fuldmagt om at de kan stille pakker under halvtaget ved garagen.

Så de er både ligegyldige og uærlige, og det må naturligvis ende op med at koste på kunde tilliden.  

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige at så snart jeg handler på en side og GLS er en leverandør jeg kan vælge eller vælge fra, så vælger jeg dem altid fra, fordi jeg flere gange har oplevet deres umådelige dårlige behandling af slutkunden, nemlig mig som skal have produktet. Det har alt for tit været sådan at de har sagt at de har været forbi med pakken, selvom jeg har været hjemme hele dagen, og selvom jeg jo tager på arbejde, er dette jo også der hjemme :) hvilket resulterede i at jeg enten selv kunne komme ud på deres lager eller jeg kunne vente på at den blev forsøgt leveret igen, har endda også oplevet at forsøgt leveret også glippede. og at tage der ud har jeg kun gjort en gang, for der er nu engang noget langt på cykel :)

Og yderligere har jeg også oplevet at dem der levere pakkerne ikke kunne dansk, og at jeg måtte snakke engelsk med dem. Ikke at jeg ikke kan snakke engelsk, men det er ikke ligefrem det man regner med.

Men alt i alt vælger jeg dem altid fra, og skilter en virksomhed med at det udelukkende er dem de bruger, går jeg typisk til en anden hjemmeside, for jeg kan bare ikke have dem.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med fødselsdagen Kim Big Smile

Jeg vælger altid GLS, da jeg bor lige ved siden af en købmand, hvor GLS leverer og jeg derfor kan hente pakken alle ugens dage mellem kl. 8 og 22.

Jeg fravælger Post-DK fordi det virker tilfældigt om pakken skal hentes i en boks ved posthuset eller i Kvickly. Ikke nok med at jeg har langt til begge steder, så ligger de 2 steder også langt fra hinanden, så det tager en krig, hvis jeg skal hente pakker begge steder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager gerne GLS og har også sendt med dem flere gange, altid uden problemer.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her (-:

Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Gammelt indlæg, ved det godt.

Jeg fik sendt en robotplneklipper retur fra service. Dens indbyggede GPS viste at der blev kørt 130km/h på jyske småveje, og pakken blev kastet af, så maskinen gik i stykker igen :-(

Fra Odense
Tilmeldt 27. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Her i 2017... en del år efter opslaget, er der sket en masse på post- og pakkeområdet. Post Danmark, eller Post Nord, er blevet en hel del langsommere på brevfronten, men har har udvidet antallet af produkter på pakkefronten. GLS har indgået aftaler med bl.a. 7-Eleven om indlevering og udlevering af pakker, som har fungeret fint, de gange, jeg har benyttet mig af muligheden.

Post Danmark / Post Nord har i mellemtiden kæmpet med deres image... breve og pakker der ikke bliver leveret til tiden.

Jeg tænker, at der er plads til en kreativ iværksætter inden for brev- og pakkepost... hvis no'en tør! Breve er med vores offentlige digitale post kun for nedadgående og mon ikke de røde postkasser på et tidspunkt bliver helt afskaffet og erstattet af en helt-selv løsning på samme måde som pakkerne.

Tilmeldt 4. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en af "dem", der betaler ekstra for at fravælge GLS. Og har jeg ikke muligheden afbryder jeg simpelthen handlen.

GLS er håbløse til at levere. Jeg har oplevet flere gange, at pakkerne til mit firma ikke forsøges leveret, men bliver kørt direkte til pakkeshop 5 km væk. Så skal vi selv ind og hende dem sidst på dagen.

Når vi selv sender med GLS skal der leveres til pakkeshop - og det er inden kl. 13.

De to sidste gange har vi leveret inden kl. 12, begge gange på en fredag, og så bliver de først samlet op om mandagen.

I december sendte vi RIGTGI mange pakker afsted med chokolade til alle vores kunder. Størrelse/vægt betød, at der var meget at spare samlet ved at sende med GLS, så det kom vi til at vælge.

Nabofirmaet får afhentet GLS pakker hver dag, så vi ringede til GLS og spurgte, om de også ville hente hos os samme dag, selvom vi ikke har en fast aftale. Det var slet ikke noget problem.

Så vi udskrev en KÆMPE stak GLS labels og fik pakket alle kasserne. Så nu havde GLS jo fået deres omsætning. Men der kom ingen afhentning!!!

Da vi ringede og spurgte til det fik vi at vide, at det var en misforståelse, og de labels vi havde udskrevet KUN var gyldige, hvis vi indleverede dem i en pakkeshop - eller på deres depot i Glostrup.

Så alle pakkerne blev proppet i privatbiler og så måtte vi selv køre dem ud til depotet. Her var de så flinke at rulle et transportbånd ud til os. Men helt overordnet, så er det et råddent firma, der ikke holder en aftale og lader sin kunde i stikken, når varen er købt og betalt. Vi kunne jo ikke vælge andet firma og få pengene tilbage.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)