Hmm.... nu er det jo ikke GLS der skriver dette til dig, men det firma du handler hos. Det kunne måske tænkes at de bruger 36-48 timer på afsendelse. Så snart GLS har hentet pakken og den er kommet tilbage til depotet kan du følge pakken på T&T og man kan jo ikke bebrejde GLS for at der hvor du handler, at de bruger så meget tid på selve afsendelsen. |
Jeg må tilslutte mig det Jesper skriver omkring oplevelser af varer modtaget med GLS.
Vi driver webshops med artikler der bl.a henvender sig til det mere modne publikum, og derfor har vi altid brugt Post Danmark til udbringning, dog har vi talt om at vi muligvis skulle tilbyde folk muligheden for at vælge GLS, men så igen droppet det fordi vi ikke selv synes om den service de kan præstere overfor os som modtager.
Vi driver vores kontor / lager fra privaten som er en blandet bolig og erhvervs ejendom i Trekantsområdet, og vi har fået at vide at GLS er forpligtet til at omdele alle forsendelser til erhverv inden kl 14. Vi oplever dog ofte at pakker er flere dage undervejs, og at de bliver leveret tilbage til terminalen med anmærkning om at de ikke kunne leveres pga. ingen på adressen, dette på trods af at der altid er nogen her, og at vi har givet GLS en fuldmagt om at de kan stille pakker under halvtaget ved garagen.
Så de er både ligegyldige og uærlige, og det må naturligvis ende op med at koste på kunde tilliden.