Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjener nogen OVERHOVEDET på sin webshop ?

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 05:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et valg for rigtig mange, men det er de færreste iværksættere der sætter sig ned og slapper af. Personligt kunne jeg godt leve af mine shops, men jeg har et weekend arbejde ved siden af, så jeg kan betale mine få faste private udgifter og lidt lommepenge. Så alle pengene kan blive i firma'erne og de kan vokse.

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke om man kan lave en stor nok omsætningen på at sælge sokker eller golfbolde.

En ting er i hvert fald sikkert  man skal sælge mange glofblode til 5 - 10 DKK  hvis man skal betal skat og moms  og Løn telefon webside  m.v       og det sanmme gælder sokker til 16 - 25 DKK  

PS ..:  HUSK DET ER SALGS PRISEN   -  

nu kender jeg ikke fortjeneste   - men med priser fra 5  - 25 DKK  Kan i jo selv regne tingene ud

så jeg tænker det ikke kan være en super god forretning          

Jeg tænker det er bedre at være en grønthandler    :-)

Hilsen

Business Developer and Analyst     .-)  

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jes HA:
Business Developer and Analyst     .-)  

Super analyse, gudskelov findes der nogen som tænker anderledes.

Elles var det slut med

Tigerbutikkerne

Bland selv slik

Grønsager i løs-vægt

Salg af enkeltcigaretter i kioskerne

Romkugler hos bagerne

Jimmy

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Robert Kronberg:
Jeg kan godt se ideen for danske kvinder, som ikke altid er så glad for tasker, at de lige kan hægte telefonen på BHen

Jeg kender da flere som har den inde i bh'en. Det ser sgu lidt sjovt ud når telefonen lige ringer og de så hiver den frem fra babelutterne Stick out tongue

Selvfølgelig er der folk der tjener på deres webshop. Men på Amino er det mit indtryk at der er rigtig mange fritids-selvstændige, så derfor har du nok fået indtrykket af at det er svært.

Selvfølgelig er det relativt svært - ellers ville alle jo gøre det. Som jeg ser det, så er nettet blot en salgskanal - med alle sine fordele og ulemper. Men husk - godt gammeldags købmandsskab og forretningssans stadig er en essentiel del af at drive en god forretning. I mit tilfælde er det fx. SUPER vigtigt at finde de rigtige leverandører og de rigtige niche produkter. 

Hilsen Morten

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

eller Salg af enkeltcigaretter i kioskerne   ??

Nu ved jeg ikke om man kan lave en stor nok omsætningen på at sælge sokker eller golfbolde.

En ting er i hvert fald sikkert  man skal sælge mange glofblode til 5 - 10 DKK  hvis man skal betal skat og moms  og Løn telefon webside  m.v       og det sanmme gælder sokker til 16 - 25 DKK  

PS ..:  HUSK DET ER SALGS PRISEN   -  

nu kender jeg ikke fortjeneste   - men med priser fra 5  - 25 DKK  Kan i jo selv regne tingene ud

så jeg tænker det ikke kan være en super god forretning          

Jeg tænker det er bedre at være en grønthandler    :-)

Hilsen

Business Developer and Analyst     .-) 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror i der er penge i Romkugler:

eller Salg af enkeltcigaretter i kioskerne   ??

Nu ved jeg ikke om man kan lave en stor nok omsætningen på at sælge sokker eller golfbolde.

En ting er i hvert fald sikkert  man skal sælge mange glofblode til 5 - 10 DKK  hvis man skal betal skat og moms  og Løn telefon webside  m.v       og det sanmme gælder sokker til 16 - 25 DKK  

PS ..:  HUSK DET ER SALGS PRISEN   -  

nu kender jeg ikke fortjeneste   - men med priser fra 5  - 25 DKK  Kan i jo selv regne tingene ud

så jeg tænker det ikke kan være en super god forretning          

Jeg tænker det er bedre at være en grønthandler    :-)

Hilsen

Business Developer and Analyst     .-) 

Jeg tror nu nok at gennemsnits ordren i både golfboldeshoppen, og sokkeshoppen er over 25,- pr ordre. Men du har da ret i, at jo billigere vare, jo flere skal der sælges for at opnå en ordenlig fortjeneste, men hvis folk køber mange flere, går det så ikke op?

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 19:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

SmykkePosen.dk:

Er det overhovedet lykkes for nogen herinde, at ´tjene´ fra sin webshop og som ikke har et andet arbejde ved siden af! ?

Jeg føler tit som folk herinde,som har et webshop kun tjener små penge på den.

ja, bestemt. 

Jeg har en del Amino kunder med succesfulde webshops. Men jeg skal måske kalde dem tidligere Aminoer, da deres aktivitet på Amino er forsvundet i takt med succesen på shoppen. 

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Mark Winther

jeg tvivler altså på det er en god forretning, men alt er jo relativt.

Personligt skal jeg have mere end 1 million Per år efter skat.       

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Beklager det tog lidt tid men jeg er jo ikke på amino hele tiden :0)

Her er linket til interview med billigvvs:

http://www.amino.dk/blogs/anderspedersen/archive/2012/07/04/vvs-webshop-tjener-10-millioner-om-229-ret-interview-med-billigvvs-jesper.aspx

Jeg syntes også at der er forskel på at ha en shop. Nogen går all in, andre har det som hobby, nogen har bare valgt produkter som ikke sælger. Respekt for det hele for man er igang og får erfaring.

Selv har jeg en shop på vej som sælger plejeprodukter til både, campingvogne, biler og fly. Jeg regner med at kontakte alle campingpladser, bådværfter/ havne og flypladser for at gøre opmærksom på mit site. De får alle et gavekort på 250,- ved køb over 1000 kr. Jeg håber på denne lidt gammeldags købmandsteknologi :o) at kunne skabe interesse for mit site. Det er jo dem jeg vil i kontakt med og så skal shoppen selvfølgelig likes/ linkes og søgeoptimeres men det tar tid. Det vil blive en testshop for at lære at bruge en shop og selv optimere den. 

Jeg har haft et møde med nogle af indehaverne fra landets mest succesfulde shops og de delte gladeligt ud af deres erfaringer. Jeg glæder mig til at komme igang :0)

Håber du får inspiration af linket :0)

Tilmeldt 21. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

NU ved jeg ikke om 120 mill i omsætningen  tæller deres fysiske butikker med  i den omsætningen

???

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)