Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at lave en webshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Gunnarson:

Hej Martin,

Det er jeg ked af at høre, for du har nærmest kun betalt for hosting så, kan se din løsning er bygget på unique free, som er en løsning kennith har brugt mange mandetimer på at udvikle og forbedre.

Hvis du betaler mere, vil magento være en oplagt webshop for dig, meeen jeg tror du skal op med lidt flere penge end 5000 hvis du forventer at du kan få design, hosting, dankortaftale osv.

// Bo

har du en hjemmeside? hmm hvor meget mere vil du tro, for vil gerne ha noget som ingen andre har, for min hjemmeside www.godteposen.dk ligner mange andre hjemmesider...

lyder som om jeg har brugt for mange penge på en kopi hjemmesider som har kostet webmaster 0 kr.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Bülow:
Det første du spørg om, pas det ved jeg ikke. den skal ha samme funktioner som den jeg har på nuværende tidspunkt.

Der er sikkert et link til en reklame om konverteringsrate, du kan læse om. Hvilke funktioner det konkret der er så vigtige?

Martin Bülow:
hmm ved jeg ikke om jeg kan lave en kopi, har intet ideer om hvordan en hjemmeside fungere, sælger kun der fra samt har med admin at gøre, alt det andet har andre lavet for mig

Hvorfor vil du have flere sider, hvis du ikke aner hvordan den første fungerer?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)