Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en nyopstartet iværksætter der har haft eget firma siden 01-05-2007 i starten på deltid.

 

Jeg bekæftiger mig med udvikling af web relaterede løsninger og har 2 set fra mit synspunkt relativt spændende koncepter som jeg er igang med at udvikle kørende demoer på.

 

Det ene koncept er fremvist 2 gange for en af verdens største virksomheder indenfor permission marketing og de ønsker nu et 3. møde hvor vi skal gennemgå de forretningsmæssige sider af konceptet og her er jeg lidt på herrens mark da det er nogle hårde fyre jeg skal sidde overfor og jeg ved ikke helt hvad de vil, faktisk er jeg heller ikke sikker på hvad jeg vil, men projekterne har brug for noget financiering og firmaet har har relativt ubegrænsede ressourcer.
 

Er her nogle som har erfaring indenfor forhandling på de bonede gulve som vil give mig lidt tips og tricks.


 

Regards Kjokker1

 

 

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

ja, jeg har nogen erfaring med denne type forhandlinger! -Mit svar bliver meget overordnet da jeg ikke kender casen i detaljer men jeg vil give dig noget inspiration og input til hvad der skal være på denne agenda!

Typisk er det overordnet mål at få klarlagt hvad der er i det for jer, og hvad er der i det for dem, samt snitfladerne imellem jer!

Der skal fremlægges en businnesCase der indeholde veldokumenteret eksterne og interne talmateriale. Disse skal været meget detaljeret.

Eksempler på eksterne data; antallet af potentielle kunder, omsætning pr. kunde, 

Ekempler på interne data; Udgifter, ressoucer osv osv

Der skal fremlægges et udkast for en fordeling af omsætningen/fortjenesten, samt hvilken personlige ressourcer i har i projekter og hvilke i forventer at de bidrager med.

Du skal anlægge en holitisk tilgang til denne opgave og alt skal være med, eller også skal du foretage en velbegrundet afgræsning. Det blever enormt lav-praktisk, men det fungere! 

Det er vigtig du gør dig nogle tanker om hvem personer er og hvilken baggrund de har, så du kan tilrette dit materiel så det passer til deres smag!

Skriv gerne til mig "privat" så skal jeg nok uddybe overstående iforhold til den konkrete case.

 

Med venlig hilsen

 

 

 

 

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)