Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi runder snart 5oo likes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du vil ta et kig på vores side, og måske give lidt feedback med gode ideer til hvordan vi kan udnytte vores side endnu bedre

https://www.facebook.com/Lydstudietaros

På forhånd tak.

Jonathan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

lav en god service over jeres kunder og når de så kommer fordi din hjemmeside igen likes de dem husk de mail i skriver frem og tilbage have jeres facebook logo i den så kunderne lige en ekstra gang bliver på mindet omkring det at de kan like jeres side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for feedback.

Nogen ideer til hvordan man fastholder dem på siden?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

opdatere jævnlige med nyheder på siden måske får en video på din facebook side det passer dit produkt jo godt til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Har lige smidt et like, da jeg som marketing-mand passer godt ind i jeres målgruppe. Synes det ser super interessant ud!

Nu ved jeg ikke hvordan det foregår med rettigheder osv., men jeg synes det kunne være super spændende, hvis I smed nogle af jeres radio-spots ud på Facebook Siden. Evt. i form af nogle YouTube videoer, som består af et stilbillede, hvor lyden så kommer oveni. Så kunne man få inspiration til, hvordan ens egen (eller ens kunders) radiokampagne(r) kunne blive strikket sammen. Og når det er jer, som giver inspirationen, er det selvfølgelig jer, der ligger top-of-mind hos mig, når jeg skal bruge nogle til at lave radiospots etc.

I kan forbedre den tekniske del af jeres Facebook Side på denne måde:

- Forskellige former for Facebook annoncering rettet mod venner af fans, som har egen forretning

- Professionel landingsside til Facebook annoncering (i stedet for jeres nuværende "home", som ikke fungerer)

- Ordenlig YouTube applikation til Facebook

Du er velkommen til at skrive, hvis du har andre spørgsmål til jeres markedsføring på Facebook. Se også KB-Marketings Facebook Side for nyttig information om dette.

Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kasper

Tak for respons, syns bestemt det var et svar der var brugbart! så mon ikke jeg lige hiver fat i dig.

Mvh

Jonathan

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)