Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder vores nye video om studenterkørsel

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Mikael christiansen:

må gerne vise forskellige vogne i har

vise mere den køre rundt forskellige steder , jeg har som om ser de samme billeder for mig videoen flere gange så mere forskellighed kunne forbedre videoen

er der ikke visse vogne der er pole stang det er nemlig super flot lige lave en engle på stangen og gå over i en butterfly

Jo, der er nogle vogne der har pole stænger, men vi fik desværre ikke noget godt materiale af det. Og jeg kunne ikke lige selv slynge mig op i den ;)

jeg kan godt et par tricks på pole stangen desuden går jeg samme hold med Danmarks bedste pole danser og flere af pigerne er også super gode jeg kan da spørge nogle men jeg kan dog også efterhånden en del selv så snakker med alle samme og træner samme med dem , så kan sagtens finde ud ad noget vis der skal vises lidt pole danse på en af videoerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes videoen er super fed! 

Jeg går selv på handelsskole og synes, at den rammer spot on! Som der bliver nævnt bliver den lidt langt.. man forstår hurtigt budskabet, så skær det overflødige fra og gør den lidt kortere!

På trods af det synes jeg den er super fed, held og lykke med det fede projekt!

Christian 

 

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw, jeg er snart 16 så der er lige lidt tid til endnu, men jeg vil bare sige, at det virkelig er en fed video, fed stemning, fedt kamera-arbejde. 

Spot on!Smile

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god video. Man kan tydeligt mærke stemningen og det bringer minder frem, når man selv har prøvet det.

Jeg vil dog råde jer til, at I får et aktivt link i jeres beskrivelse på Youtube.

Det gør I ved at tilføje http:// foran. På den måde kan I få lidt ekstra hits.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Afgjort fed video. Jeg er selv i den aldersgruppe i prøver at ramme, og jeg synes videoen er fed. Den skaber en god stemning, men dog er jeg ikke så vild med slutningen.

Barber lige 30 sekunder af videoen, da jeg synes slutningen bliver langtrukken.. Og ''vil du med?'', virker bare forkert - hvad med ''Læs mere på..'', eller noget i den retning.

Men afgjort fed video :-).

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for feedback til alle! Tror lige jeg skal smide http foran linket :)

Det skal måske også siges at vi laver 3-4 videoer der er kortere, med forskellige temaer.

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Fin film. Musikken er velvalgt. Glade mennesker er godt. Og jeg kan høre, at der er flere kommende studenter herinde, der begynder at glæde sig nu, så det virker vist :)

Meeen, som reklamefilm synes jeg at der mangler en del. Der mangler meget af det, som får jer til at sælge produktet.

Mens I viser de gode stemningsbilleder, kan I evt. vise noget tekst med priser, noget tekst om, hvor store I er, om hvor I landet I hører til osv. Det synes jeg absolut, at I mangler.

I bør også vise, hvor mange, og hvilke vogne I har at tilbyde. På filmen ser man flere forskellige - både noget standard lastbil og noget militær osv. -og hvis det er jeres allesammen (som det selvfølgelig er, siden de er med i filmen), så vil I klart kunne vinde noget på at fortælle, at I har et stort udvalg. Og læg vægt på, at I ikke bruger små vogne, og at de er overdækket osv.

Når I viser DJ-pultene, så vil det igen her være smart med noget overlags-tekst. Noget der siger, "Vi har egne DJ's" eller lign. Hvis I har tilbud eller rabatter, så sørg for at sætte det på også, fx hvis DJ's er inkluderet eller til halv pris på særlige vogne, eller hvis I har andre ting. Hvad ved jeg.

Der er vist sagt nok om længden. Jeg føler, at mange af klippene viser det samme, så det vil ikke for mig at se være svært at skære ½-1 min fra.

Lækkert, at I lige får hende trampolin-hopperen med :) god og sjov detalje.

Da jeg blev student dengang for nogle år siden efterhånden, der var der jo mange at vælge imellem. Vi fik bestilt vognturen via en der kendte en. Så hvis I skal vinde ved at vise denne film, tror jeg absolut, at I skal fortælle mere om, hvad der er særligt ved jer. Billederne og klippene, som I viser, er flotte og stemningsfulde, men udover når I viser jeres website-adresse, kunne det ligeså godt have været jeres konkurrents.

I vinder selvfølgelig meget på at tage rundt på gymnasier og vise den, hvis det er det, der er tanken. Det var der ingen der gjorde, da jeg skulle på vogntur. Så det er en rigtig god ide! Men, hvis jeres konkurrenter pludselig vælger at gøre det samme, så mangler der lidt i filmen, der udmærker jer og fortæller, hvem I er.

Og godt slogan, "Danmarks vildeste vogntur"! Det fænger.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steeven,

Tusind tak for den lange feedback :) Skal lige uddybe et par ting. Som firma har vi ikke vores egne vogne. Vi har blot en masse samarbejdspartnere der har studentervogne. Før i tiden stod vi "kun" for at udstyre studentervognene med anlæg, lyseffekter og røgmaskine og dertil et par DJs på vognen. Vi er nu gået over til at lave samlede pakkeløsninger i større stil, da det er det vores kunder efterspørger.

Vi har bevidst valgt at udelade for meget tekst i videoen da vi vil fremprovokere den følelse og stemning omkring studenterkørsel der er i videoen i stedet for at fremvise os som firma. Det kan man læse sig til i titlen eller på hjemmesiden. Og når vi er ude på skolerne vil vi selvfølgelig præsentere os som firma og hvad vi står for.

Du har ret i at det er nemt at kopiere som konkurrent. Vi har dog ikke umiddelbart nogle konkurrenter. Vi er i en branche der er præget af at "en vens ven" lige kan gøre det. Det er det vi gør op med og kommer med en samlet pakke der er utrolig billig og som samtidig laves med 7 års erfaring og adskillige ture på CV'et.

Endnu engang mange tak for jeres feedback, det sætter vi stor pris på! Vi er som sådan rimelig tilfredse med den. Vi kan sagtens forstå at i godt kunne se 30 sekunder klippet ud af videoen. Dette løser vi dog ved at lave 3-4 andre videoer med forskellige temaer hvor der nok vil komme nogle konkrete tilbud på studenterkørsel og tekster på også.

Vi er også glade for at få feedback fra målgruppen, det er uvurderligt - og så lyder det jo til at videoen rammer meget godt :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Mht. længden på videoen synes jeg nu ikke at det er så galt! Studenterkørsel er jo en LAAAANG fest!

Jeg blev ikke træt af at sidde og se på den. Men spørgsmålet er om i får det samme og bedste budskab ud på 2 min eller 3 min.

Der er nogle fede effekter i videoen, såsom røgen, DJ, mv. Det er noget jeres potentielle kunder bider mærke i!!

Det jeg manglede under studenterkørsel udover søvn var, at jeg kunne holde mine drikkevarer kolde under turen! Kunne være fedt med et køleskab ombord! :D

Vh.
Henrik

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Det jeg manglede under studenterkørsel udover søvn var, at jeg kunne holde mine drikkevarer kolde under turen! Kunne være fedt med et køleskab ombord! :D

Tak for feedback Henrik! Vi har allerede undersøgt mulighederne for køleskabe ombord på studentervognen. Vores sponsor kunne dog ikke levere disse i år, men det kan måske lade sig gøre næste år :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)