Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-plugin er slået fra, nu ser indhold på SERPs mærkeligt ud..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle -

Jeg har et problem med min side, som jeg har ladet køre lidt for sig selv på det sidste stykke tid. Det drejer sig om Going To Copenhagen.com

Uden at jeg har lagt mærke til det, så har mit 'All in one SEO-pack' slået fra af sig selv (muligvis under en opdatering af plugins). Det har jeg ikke lagt mærke til, og i mellemtiden har Mr. G. været på kravletur på min side.

Det har resulteret i at for det første jeg har fået mindre besøgende - og at søgeresultaterne ser mærkelige ud.

Se eksempel her:

https://www.google.dk/#hl=da&sclient=psy-ab&q=goingtocopenhagen&oq=goingtocopenhagen&gs_l=hp.3..0i19.7025.9229.1.9759.19.17.1.0.0.0.201.2206.2j14j1.17.0...0.0...1c.m4CJdX6XcXI&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=f138190b30cb9b2a&biw=1920&bih=985

Er det bedste jeg kan gøre, bare at vente? Det er nu fem dage siden jeg har slået pluginnet til igen, men der er ikke sket så meget.

Eller skal jeg se at få lavet en god post på den, og pinge Google i Webmaster Tools?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Brug den næste time på at besøge kendte og brugte blogs og skriv en kommentar, selvfølgelig uden at spamme.

og gør det samme her, brug noget tid på at finde nogle indlæg du kan svare på, og igen uden at spamme.

Og så bare vente, det er det bedste du kan gøre. Og ja som du selv skriver, skrive en god post på den, men lad endelig være med at pinge Google, det går typisk hurtigere hvis du gør det på ovenstående og en mere naturlig måde.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det burde man jævnligt altid forbedre siden bloggen et indlæg være aktive rundt omkring med side , vis ikke lige ved havd skal gøre er der et par ideer i denne her tråd her http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret begge to - det må blive en gang i aften at jeg gør det: Nu venter arbejdet de næste 8 timer ;)

Den ringere placeringer i søgeresultaterne har betydet 400 månedtlige besøgende kontra 1500 som jeg havde i juni til at starte med. Av..

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er du sikker på at det er det, og ikke den opdatering der var for ca 3-4 uger siden? samt at der har været sommerferie?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Når du siger at dine resultater ser mærkelige ud i SERP, formoder jeg at du hentyder til dine META titles og descriptions.

Lige nu ser det også ud til, at dine META data er indstillet til Wordpress standard opsætningen.

Google har indekseret dine META data imens All-In-One SEO har været deaktiveret, og har derfor ikke haft muligheden for at tilgå de META data, som du har indtastet via pluginnet - derfor ser du dem selvfølgelig heller ikke i SERP lige nu.

Du skal bare sørge for at dit plugin er aktiveret, og du har de META data implementeret i pluginnet fra nu af, så skal det nok blive registreret næste gang Google opdaterer dine META data. Det er aldrig rigtig til at sige hvor lang tid det tager, men max. inden for et par uger.

Det er ikke nødvendigt at pinge Google.

Så bare rolig. Smile

(Hvis du gerne vil se alle sider som Google har indekseret på et givent domæne, så indsæt "site:" i din søgning. Altså site:goingtocopenhagen.com næste gang.)

/Sillas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)