Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Velkomstside på Facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle der ude... 

Jeg har brug for hjælp. Jeg sidder lige nu og roder med at lave en velkomstside til mine facebook side. 

Jeg har set videoen &feature=player_embedded">

&feature=player_embedded for at blive klogere på at lave dette :) 

Nu er spørgsmålet bare. Hvordan får jeg redigeret min side, så folk som ikke allerede syntes godt om den, "lander" på denne velkomstside som det første  ? 

Jeg håber meget at der er nogen som kan hjælpe mig.  Hvad er en velkomstside værd, hvis folk ikke lander på den ? 

Hilsen Simone Husum. 

&feature=player_embedded">

&feature=player_embedded">

&feature=player_embedded">

&feature=player_embedded">

&feature=player_embedded">

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simone

Siden marts 2012 har det ikke været muligt at lave velkomstsider til sin Facebook side. Med velkomstsider mener jeg den slags, som ikke-fans automatisk landede på, når de besøgte ens Facebook Side.

Landingssider er dog stadig relevante i forbindelse med Facebook annoncering, hvor man selv kan vælge hvilken "fane" til sin Facebook side, som folk skal lande på, når de klikker på annoncerne. Her er det vigtigt, at du giver disse mennesker en grund til at "Synes godt om" din Facebook Side - det giver oftest en bedre effekt end at lade dem lande på din Facebook Sides Tidslinje som det første.

Hvis du vil spare dig selv en masse tid, kan du bruge vores Facebook CMS til at lave disse "faner" til din Facebook Side. CMS´et inkluderer "fan-gating", hvor ikke-fans ser noget indhold til ikke-fans, mens fans ser noget andet indhold. Dette er f.eks. oplagt, hvis man har en webshop, hvor man ønsker at give 10 % rabat til sine Facebook fans - men ikke til andre. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)