Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gazoo.dk job site

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

@kpauner

sindsygt mange tak for indput, jeg vil se om ikke jeg kan få tid til at tilpasse det imorgen !! Yes

 

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

@kpauner

prøv at se siden nu, var det noget i den retning du tænkte på??

 

@Kevin Ørskov

med hensyn til at der manglede afstand, har rettet lidt på det nu, hjalp det ikke noget på det?

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sepp

Det var mere et eksempel, så du kunne få et indtryk af hvad der bliver taget højde for i design.
Det er ret nemt for mig at tage hjørnet af dit website, uden at se hvordan resten ser ud.

Den perfekte løsning ville nok være at hyre en designer, og lade dem om det, hvis det ikke er muligt så kan du prøve dig frem med noget af det her.

brug evt. den her bg

.inner {
background:url(../img/urltildinbg.jpg) repeat #efefef;
}
Jeg ville have kodet dit website lidt anderledes, det ser ud til at der ligger lidt arbejde i at smide en border på div'en der indeholder content, hvis du har tid kan du prøve dig frem med det jeg viste dig tidligere.

Du kan sagtens nøjes med et "okey" design. Du mister nogle kunder, og målgruppen rammer ikke helt perfekt. UX er måske heller ikke for god. Når alt kommer til alt så er content king.
Du kan uden problemer have et middelmådigt design, så længe dit indhold er klasse, bare find balancen. Du når hurtigt et punkt hvor arbejde på design ikke give en så særlig god løn, i forhold til hvis du smed din tid på markedsføring. :)  
Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

selvom det var et foreslag, så synes jeg selv alligevel det hjalp en del, i forhold til den farvelade jeg havde ;o)

Du har ret, det perfekte ville være at hyre en designer til det, men det er desværre lidt sådan en hønen/ægget situation, sålænge der ikke er nogen indtægter, må jeg leve med hvad jeg selv kan frembringe.

og HVIS der så bliver lidt indtjening, så er jeg heller ikke bleg for at lade de penge gå til at hyre prof. folk til rette op på min uduelighed ;-)

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Spændende ide.

Sørg for at have en form for introtekst eller præsentationstekst. Når man kommer til siden, så aner man ikke, hvad det her handler om. Og når noget af det første, man ser, er "Hvad ville du gøre for penge?", så får jeg mere fornemmelsen af et forum eller et debatsted end et sted, hvor jeg kan købe ting og sager. For ikke at miste for mange kundeemner, der kommer forbi, er det smartest at give brugeren overblik over, hvad det her handler om, som det første, brugeren ser på siden.

I boksen "Foreslå job" i venstre side, tror jeg hellere der skulle stå "Søg job". "Foreslå" er ikke et ord, der giver helt god mening her.

Og i boksen under, står der "Standard ønsker". Hvad er det? Reklamer eller indhold fra siden eller...?

Pas på, at knapperne til hvert produkt ikke går ind over teksten.

Desuden kan du undgå meget af forvirringen og rodet, som mange af de andre nævner, ved at fjerne mange af elementerne til hvert produkt i oversigten på forsiden. Hvad betyder "Express" fx. Det forstår jeg ikke noget af uden yderligere forklaring, så det kan vel fjernes. Og hvorfor skal der står "Fremhævet" henover billederne? Sociale medier-knapper synes jeg er alt for store og prangende her. Det er ikke dem, der skal være øjefangere. De kan evt. udelades her og kun vises på spec-siden. Når der i overskriften står fx "KR400" så foreslår jeg, at du laver mellemrum imellem "KR" og "400" og at du desuden skriver "KR" med småt, "kr". Du bør også finde en speciel måde at fremhæve prisen på, for det er det, man vil holde øje med.

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

@steeven

der hvor der står "Standart ønsker", det er bare et uheldigt brugernavn som tilhøre en af mine kammerater, han var smart at kalde sig for "standart", det kan du også se hvis du klikker på navnet...

du har en god pointe med info teksten!

 

fremhævet er hvis folk har betalt for at komme før alle andre i joblisten

ekspress er jobs hvor sælgeren garantere en hurtig levering

så synes egentligt at de to giver fin mening, folk må gerne se nogle der er fremhævet eller levere hurtigt,

det vil jeg mene motivere nye sælgere til fx også at betale for at komme først i listen for en given kategori.

men som andre har pointeret mangler der en FAQ, og der kunne man jo så forklare hvad de forskellige ting står for.

 

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, "Standart ønsker chilli bolcher" :) Den havde jeg ikke lige overvejet. Den er god :) Uheldig sammensætning, men sådan er det vel, når folk kan vælge deres eget brugernavn frit. Det kan være der skal stå noget med "Andre brugeres ønsker" som overskrift. Og så er der vel ikke mere at sige til det.

Mht. til de her begreber, som man ikke forstår til at starte med: En ide kunne være at lave en simpel hovereffekt, hvor der kommer en lille kort forklarende boks frem.

Glad for, jeg kan hjælpe. Det skal nok blive et lækkert projekt.

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

du havde iøvrigt ret, synes det gav et mere "rent" look at fjerne social-media knapperne fra den korte beskrivelse, det må være fint nok at folk kan dele et job i den udvidede beskrivelse...

desuden har jeg smidt priserne ud til højre, så de står under hinanden, og så fremhævet prisen.

 

det er sku rart med noget input Smile

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

så blev der rettet noget mere til,

har flyttet menuen over i højre side, så det er brugernes jobs øjnene falder på som noget af det første,

desuden er banneren ændret, og der er tilføjet "sælgere søges" nede ved job foreslagne, så jeg forhåbentligt undgår flere at den slags misforståelser som blev pointeret Steeven Big Smile

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Sepp

Efter du har optimeret designet på din side, synes jeg den er blevet MEGET pænere og langt mere overskuelig - super fedt! Wink

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)