Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deling af aviser blade

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere ;)
Jeg er en ung fyr på 18 år og har så mange ting i mit hoved. Jeg skulle spørge om hvordan man kan komme ind på transport branchen? Lad os sige jeg har en stor varevogn (min egen). Jeg vil dele noget ud som fx pakker,aviser osv. Hvordan kommer
Man ind på det? Der er sikkert nogle a jer der har en str erfaring indenfor transportbeanchen:)
Forsat en god aften

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal som noget at det første have egen varevogn, herudover vil flere transportfirmaer gerne have at deres chauffører er selvstændige vognmænd med eget cvr nr. Nogle ansætter også folk men når det gælder forskellige virksomheder du vil køre ud for så tror jeg du bliver nød til at starte op selvstændigt. Herefter er det kontakt til virksomheder indenfor a-å, som du mener kan have en interesse i få bragt noget ud for dig.

God vind med projektet.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Worktowedie

Har tidligere set en håndfuld indlæg om budbranchen, og det virker som en hård branche med rigtig mange om opgaverne. Jeg tænker også på dit tidligere indlæg omkring andre brancher, har du svært ved at finde frem til "hvad du vil"? Hvad ville dit mål være, f.eks. ved at starte op indenfor transportbranchen? Prøv evt. at søg lidt på Amino, mener bestemt der er nogle indlæg der kan give lidt viden om branchen.

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)