Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil kontakte firmaer mht. link blive betragtet som spam

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer- sidder lige og tygger paa noget som jeg ikke umidbart kan finde ud af. Hvis jeg paa min hjemmeside oensker at linke til diverse firmaer- i dag feks. lavede jeg en artikel om Michelin Guide restauranter i Kbh.- og jeg oensker at lave et link fra min side til deres hjemmeside, synes jeg det virker rimeligt at spoerge om lov foerst. Vil en email fra mig mht. links blive betragtet som spam, hvis jeg goer det klart at jeg bare for at goere livet nemmere for mine laesere vil linke til deres hjemmeside- kvit og frit.

Det er lidt tricky fordi min side er rettet mod turister, og paa sigt haaber jeg at kunne tegne annoncer for firmaer paa den, dvs. det ville vaere nemt for en virksomhed at misforstaa min hensigt- 

VH

Adam

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Adam:
jeg oensker at lave et link fra min side til deres hjemmeside, synes jeg det virker rimeligt at spoerge om lov foerst

Du behøver ikke om lov til at linke? Lad være med at begynd at overvej at sende mails, det er spild af tid og du risikere at være på kant med markedsføringslovens §6. Lav du bare linksene ;)

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det vil jeg saa goere.... Det var et hoefligheds spoergsmaal fra min side, at bede om lov foerst, men efter at have laest de indlaeg der kommer fra folk, hvor de er kommet i klemme med SPAM, bare fordi de kontaktede en virksomhed, uden at ville saelge noget- ja men saa er dette noget jeg vil vaere foruden.

Tak for hjaelpen Mark- you rock

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt skal du kun spørge hvis du vi lave dybe links. - Det er i hvert fald 'god opførsel'.

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Oki Doki... det svarede da 100% paa mit spoergsmaal- der vil ikke blive tale om dybe links- hoejest til firmanavn.dk

Igen takker for hurtige og gode svar til jer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)