Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmejob.dk <----- Kan den bruges?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer =)

Jeg er lige fyldt 18, og har siden jeg var en lille purpur meget gerne ville starte en webshop. Så jeg surfede lidt rundt på nettet og fandt denne hjemmeside www.hjemmejob.dk

Han har en DEL! indlæg omkring opstart af webshop osv, inklusiv et "kursus" på 5 indlæg hvor han fortæller hvad der er vigtigt når man starter webshop.

Jeg syntes det lyder som en vildt god hjemmeside, men ville gerne høre jeres meninger?

MvH. Chriz

P.S. Jeg savner måske noget omkring økonomi ved opstart. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chriz.

Hvad er det helt præcist du spørger om? 

Hvad skal du bruge hans side til, hvis det er til informationer - Så ja.

Det er manden bag Getbig.dk som deler ud af hans egne erfarringer, du kan bestemt lytte til en mand som har der har stor erfaring og succe med hans egne webshops.

Hvad mangler du at få svar på, så stil spørgsmålene herinde på Amino.

Du kan også søge, der er lavet flere 100.000 indlæg her på amino, så jeg vil garantere dig at du kan finde svar på alt hvad du vil spørge om i tidligere tråde :) 

Mangler du en til at lave en webshop for dig? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mere sådan til informationer omkring hvordan man starter op osv. :)

Jeg aner virkelig ikke særlig meget om området, så jeg ville bare tjekke at det var brug bar viden.

Angående webshop, hvad kan i tilbyde mig da? 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan læse stole op og stolpe ned, men det er et godt sted at starte :) Ellers så brug http://www.startvaekst.dk/ som er utrolig nyttig til iværksættere.

Vi kan tilbyde en komplet webshop med alt undtagen betalings aftale fra 6998,- 

Sørger for alt det tekniske, oplæring og instruktion og gør dig klar til at blive webshop ejer.

Vi laver alt det hårde arbejde, du skal bare koncentrere dig om at få produkterne hjem og ligge dem på shoppen efterfølgende.

- Du for unik designet webshop

- SEO optimeret Prestashop system

- Faktura og lager system

- Eget logo

- Oprettelse hos Unoeuro webhotel med 3 mdr. gratis hosting

... Og meget andet.

For kun 9998 ,- for du disse ekstra ting med i handlen:

- Facebook shop (For mere salg)

- Facebook Timeline med banners og logo (For bedre markedsføring)

- Google Adwords kupon, værdi. 650 Kr. (Til markedsføring på google)

- 1000 Visitkort med eget logo

... Og meget andet

Se vores tilbud og referencer på vores hjemmeside her

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den dyre der, kan jeg selv være med til at bestemme hvordan min shop skal se ud?

Og hvor meget af det i laver skulle alligevel have været en udgift?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chriz.

Ja du bestemmer helt selv hvordan den skal se ud, vi designer udfra dine ønsker og ideer. Hvis du fx. har set nogle andre webshops du godt kan lide, kan vi tage udgangs punkt i dem osv.

Det er kun hvis du ønsker integrering af API systemer, flash og ekstra kodning der koster ekstra. Men i så fald så tager vi et kig på opgaven og giver et færdigt tilbud.

Har du flere spørgsmål skal du være så velkommen :) 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er forskellen på at i laver det ( udover det er professionelt ) og så hvis jeg vælger en Open source som OsCommerce?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Chriz:
Hvad er forskellen på at i laver det ( udover det er professionelt ) og så hvis jeg vælger en Open source som OsCommerce?

At OsCommercer er et old gammelt webshop system som du bør holde dig fra.

Du kan sarkens selv sætte en webshop op, med fx PrestaShop, RedShop, dandomain shop, Magento osv.

Så kan du købe et design som du kan lide og smide på.

Det kan uden tvivl gøres meget billigere end det som Jesper tilbyder. Men der vil bare gå meget længere tid inden du står med en færdig webshop, da han formentlig ved præcis hvad der skal gøres og hvordan. Dernæst kan han også hjælpe dig med at få lavet et unikt design. det vil det ikke være hvis du bare køber et template til din shop. Da der sikkert også er andre som har købt samme template.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad en proff lave en Webshop eller lav selv en Webshop uden erfaring og kendskab...??

Jeg syntes det minder meget om tømmeren der bygger dit hus, eller du selv bygger det uden kendskab til at bygge.

For nogle skal det nok lykkedes, men resultatet vil også blive derefter.

Foe 90% af dem, vil de opgive når de finder ud af hvor svært det er og indser de nok nu skal bede en proff om hjælp til at udbedre skaderne istedet.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)