Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webdesign-hjemmeside firma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens, jeg er en ung gut på 17 år der arbejder som fejedreng lige pt. Da det firma jeg arbejder hos, havde bøvl med deres hjemmeside, og ham der holdt det kørende. Så derfor bød jeg ind, og så sagde jeg kunne lave en hjemmeside der så bedre ud, og at jeg gerne skulle sætte det op, holde det kørende osv. Det job har jeg så fået nu. Men nu kommer det reelle problem, da vi skulle finde ud af hvordan betaling skulle foregå, da jeg lige nu er ansat som fejedreng får jeg løn som ansat hos dem. Men da jeg løbende skal holde produkter og hjemmeside opdateret, og jeg stopper som fejedreng når jeg fylder 18 år så tænker jeg om det ikke er nemmere at starte mit eget firma op til formålet? Da jeg allerede har flere potentielle kunder udover dem jeg arbejder hos nu, ville det virke som det mest logiske. Kan det betale sig? Jeg aner ikke hvordan jeg skal håndtere økonomi regnskab, moms, skat løn osv. Men jeg er frisk på opgaven! At arbejde med computere, og internettet har altid været drømmen! :)

Mvh. John :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor er du fra kommer jo an på hvad du vil tage for at lave en hjemmeside for osv lad mig høre nærmere

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Det kommer lidt an på hvor meget du kommer til at tjene om året. Du må omsætte for 50.000 kr. om året inden du skal momsregistrere dig, så hvis du ved at du kommer til at omsætte for mere end 50K, så skal du få oprettet firmaet.

Der findes mange gode programmer på nettet til at styre økonomi, f.eks. Billysbilling.dk er et super godt program. Jeg kan så anbefale at holde et møde med en revisor som har styr på dette program. Han kan så forklare dig hurtigt hvordan du bruger programmet, men også hvad du kan trække fra, momssatser osv.

Held og lykke,
Mvh. Daniel 

Fra Skjern
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Skjern, Vestjylland. Alt efter hvad brugerens behov for hjemmeside, hvis der skal laves et ordentligt design. Så betaler man for design, opsætning og løbende opdatering. Jeg kører det hele over Drupal CMS, så er det jo altid muligt at udvide det hele :) 

Problemet med dem jeg arbejder hos lige nu, er at de har en mand som holdt hjemmesiden opdateret, men det er ikke hans job, og det tog tiden fra ham. Så min idé er at levere den fulde løsning, det eneste de skal som firma er at sende mig produkt info, billeder, og så sætter jeg det ind og redigerer billeder osv.  

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan hjælpe dig med hosting af Drupal til en god pris, samt evt teknisk sparring hvis du har behov for dette!

Fra Skjern
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant, men laver i ikke også webdesign løsninger? Opsætning af Drupal har jeg nogenlunde styr på.. :) 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tordur:

Lyder interessant, men laver i ikke også webdesign løsninger? Opsætning af Drupal har jeg nogenlunde styr på.. :) 

Personligt laver jeg ikke webdesign! Det køber jeg mig til, og leverer en samlet løsning til mine kunder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)