Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil blive et gigantisk firma. Har jeg fået afvide af mange experter!

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Øhmmmm din bedstefar og din bedstemor var altså fra danmark? Hvorfor kalder du så folk herinde fra, for "i danskere ? "

Tror nu også at Hr. Møller ville have rusket dig lidt for dit sprogbrug. Ved at Hr Møller gik meget op i Etikette .

Du afslutter med at sige " lad mig leve i min tro" lad mig give dig et citat med du kan benytte fremover.

"Når bjerget ikke (vil) kommer til Muhammed, må Muhammed komme til bjerget.

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 22:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian Pihl:
Du kan skuda ikke sige man skal starte fra 5 milioner af? Når du ikke har en skid!? Man kan skuda sagtens starte med at få syet noget og så sælge den og så bruge pegene igen på buget nyt!? I danskere tænker kun på at tjene penge penge og penge?? I ikke service mindede som tyskerne ...? Skide hver med designet, skide være med om lortet holdet skide hver med det hele bare pengene er der !? Det ligesom sen idiotiske stat vi har de bruger og bruger af kontoen og så kan vi idioter få lov til at betale til de andre idioter som slikker røv på politikerne !? Yes..!? Penge penge .. (jeg har boedet i Tyskland!) så kommer du med be skal ud og finde en der kan financier mig? Gi mig penge så jeg kan betale ham dobbelt op tilbage now fuckig Way!! Ved godt du eller andre idiotiske firmaer vil snyde mig. Ligesom de idiotiske banker vi har Idag.. De låner låner og skylder og skylder væk. Nej! Hvis man skal gøre noget skal man gøre det fra bunden af oh ikke starte en en masse produktion af 5 milioner!!!! Det ved en hver idiot. Ja min morfar har haft 8 firmaer men har solgt lortet igen. Min mormor ejede en stor systue i Hellerup i sin tid. Kom meget sammen med A.P Møller og hans kone. (altså mødes) A.P Møller sparede også og brugte kun lige det han havde. Hvilket også en hver idiot ved. Han havde været dum havde hans fat brugt 5 milioner i opstart men det gjorde han da heldigvis ikke ... Dengang var der total krise!! Der var der ikke noget der ed at låne eller bare spilde sine penge væk. Nej det gør jeg hellere ikke og lad mig leve i den tro! Hvis jeg vil lave spare så lad mig skuda gøre det!!! Istedet for at gøre nar ...

I'm trolling- they hatin Smile-

Serioest Christian, nu er den thread du har startet begyndt at blive ren underholdning. Jeg kigger bare paa dine indlaeg, og bliver aldrig skuffet. Du stiller et spoergsmaal, som folk saa forholder sig til, proever at hjaelpe- du kviterer med at vaere uforskammet over for dem, og efter dette gaar det saa slag i slag. Nu har jeg laest dit sidste indlaeg, og kan sgu ikke finde ud af om du proever at starte et firma eller at gaa til angreb paa Kapitalismen. Jeg kan se at du har et problem med at bankerne proever at tjenne penge paa dig- og firmaer der proever at snyde dig, naar alt hvad du har brug for er nogen der vil opbygge dit firma.... GRATIS. De 5 mill. er sgu nok ikke helt urealistiske, fordi branding i den branche er Alfa og Omega. Nu hvor vi snakker branding- hvis tingene gaar som du oensker- og det haaber jeg da for dig- og en potentiel investor "Googler" dig eller dit brand, gaet hvad han stoeder paa..... en masse posts hos Amino, hvor du og dit brand er knyttet til saetninger som
"Gi mig penge så jeg kan betale ham dobbelt op tilbage now fuckig Way!! Ved godt du eller andre idiotiske firmaer vil snyde mig. Ligesom de idiotiske banker vi har Idag."

Summa summarum- der skal vaere plads til alle paa Amino- personligt synes jeg at du har taget en alternativ model i brug mht.  Aminos forum, og det er da vel et eller andet sted okay.

Jeg er ikke intereseret i at give dig nogen som hels raad, dine indlaeg viser klart at du ikke er modtagelig over for andres input, saa det eneste jeg kan sige er "kloe paa min knaegt... lad os se hvor langt du kommer"

Her til slut vil jeg da lige pointere at du refererer til A P Moeller, som mange mener er et geni der oparbejdede et imperium ved haardt arbejde- however jeg tvivler paa at han gjorde dette ved at slynge F-ordet rund som var det ved at gaa af mode, ikke lyttede til raad, og lagde sig ud med alt og alle der preovede at hjaelpe ham-

Med dette sagt, held og lykke med hvad du nu engang proever paa at opnaa her paa Amino, og ser da frem til nye indlaeg fra digBig Smile

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 22:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg takker for den gode godnat læsning :)

- Der var en klog mand i et tidligere indlæg der skrev noget ala "Do not feed the troll :D"

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Pihl:
Nej jeg vil ikke betale noget til nogle fordi jeg ikke har penge! Det var der ikke nogle der gjorde i 1930 der var ingen der havde penge dengang!!

Hehehe...

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Nybroe:

Christian Pihl:
Nej jeg vil ikke betale noget til nogle fordi jeg ikke har penge! Det var der ikke nogle der gjorde i 1930 der var ingen der havde penge dengang!!

Hehehe...

Jeg fatter ikke et ord men samtidig på en meget sær måde er det her super underholdning. Total Gustav :0)
Men jeg tror at tråden må stoppe nu..
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dani Schulze:

Men jeg tror at tråden må stoppe nu..

Tråden bliver osse stoppet og låst nu, og div. budskaber og råd er givet videre.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)