Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp jeg søger restparti/vareparti

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvstændig og vil gerne igen med noget salg også. jeg søger derfor varepartier eller restsalg, eller kontakter der kan hjælpe mig med dette. Vil gerne sælge erotisk legetøj, film, lingeri mm. eller tøj.

Nogen der kan hjælpe med evt. links?

Med Venlig Hilsen

Michael  

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vel ud og lede efter konkursbo, du kunne starte på konkurs.dk og lignende sider. Hvis du vil opkøbe restpartier indenfor specielle brancher, så kan det være at du kan købe af andre der handler med restpartier, men så betaler du jo mere end at opkøbe direkte.

Det kunne også være en god idé at få en hjemmeside, og reklamere med at du OPKØBER restpartier. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :-)

Hiv fat i Rasmus fra Trademen  :-)

Ha' en super dag! 

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg måske stjæler topic lidt, men sad lige og tænkte på noget og synes egentlig mit spørgsmål var godt placeret i denne debat. Hvis vi tager et eksempel på en lokal Solid/quint/whatever tøjbutik, siger at butikken er gået konkurs og man henvender sig direkte til ejeren af butikken, hvor stort et beløb skal man så ca. have på hånden for sådan en stor kædeforretning gider at give et ordenligt nedslag på deres vareparti?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias M:

Undskyld jeg måske stjæler topic lidt, men sad lige og tænkte på noget og synes egentlig mit spørgsmål var godt placeret i denne debat. Hvis vi tager et eksempel på en lokal Solid/quint/whatever tøjbutik, siger at butikken er gået konkurs og man henvender sig direkte til ejeren af butikken, hvor stort et beløb skal man så ca. have på hånden for sådan en stor kædeforretning gider at give et ordenligt nedslag på deres vareparti?

Hvis butikken er gået konkurs, så er der som udgangspunkt altid en kurator, som står for at sælge varelageret. Men der er jo også mange tøjforretninger, som blot lukker - her kan du nok godt få lov at opkøbe deres restlager. Men husk bare, at det normalt er rester, som du køber da forretningen allerede har forsøgt at sælge så meget ud som muligt.

Læs mere om konkursboer her 

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har et større restparti af biltilbehør, xenonlys, undervogne, fælge og andet godt.

Kunne det have din interesse? Kostpris er ca. 385.000 kr.

God dag

Mvh
Martin 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Holmstrøm:

Hej Michael

Jeg har et større restparti af biltilbehør, xenonlys, undervogne, fælge og andet godt.

Kunne det have din interesse? Kostpris er ca. 385.000 kr.

God dag

Mvh
Martin 

Går biltilbehør og undervogne ind under erotiske film, legetøj eller tøj? Jeg er lidt i tvivl. Frygter lidt for, hvis fælge skulle være 'erotisk legetøj'.. 

@TS - sender dig lige en mail med link til en Lingeri grossist, i tilfælde af, at dette kunne have din interesse.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Søndre Strømfjord
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Onlineauktionen.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Ja den er nok svær, men man kan vel sælge sand i Sarah ik? Den smuttede i gennemlæsningen :)

God weekend

//Martin

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Michael

Erotikbranschen har jo mange aktører. Det er ikke problemer med at finde leverandører men det findes jo store tunge aktører i markedet med store anonnsebudsjetter etc. Kan andre produkter være av interesse for dig? Jeg vurderer at starte noget i Danmark.

Tilmeldt 28. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ja det kan det godt. hvad er det for nogen produkter du har?

M.V.H

Michael 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)