Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aps på Webreg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg er i gang med at oprette et aps på webreg. Under kapital har jeg lavet en konto med de 80.000 kr., meeen jeg kan ikke få det færdig registreret. Det er ekstremt dårligt beskrevet under webreg's hjælp, og de har sommerferi nu, hvilket betyder op til 5 ugers svartid på mail.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan få det færdigt? Har læst lidt på nettet, og der er forskellige meninger. Nogen mener at man ikke længere kan kontant indskyde gratis via webreg, og andre mener at jeg kan få banken tl at godkende det via digital signatur på webreg.dk

Jeg har en meget lille bank, som normalt ikke beskæftiger sig med virksomheder, så de aner ikke noget om det. (Ligesom mig!)

Er en anden mulighed at jeg starter en personlig virksomhed (Skal gerne igang hurtigst muligt nemlig), og derefter opretter aps, som så opkøber min personlige virksomhed?

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige stiftet et ApS via Webreg for to uger siden. Det er rigtigt at du ikke kan færdiggøre det - banken skal logge ind med deres digitale signatur og bekræfte, at de har modtaget anpartskapitalen på 80.000 kr.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hardworker

Tak for dit svar. Min bank har nu godkendt. Det var dog ikke noget de plejede at gøre elektronisk, og de vidste derfor ikke noget om det.

Til andre, hvis I får samme problem, så skal jeres bank logge ind med digital signatur og godkende jeres kladde.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)