Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bar for tatoverede

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Når nu du alligevel er ved at finde sponsore hvorfor så ikke firmaer som  AK81,  Hells Angels eller Banditos  det vil helt sikker tiltrække de helt rigtige kundegrundlag ... 

Nu generelliserer du Ravn, tatoo shops og biker shops behøver da slet ikke, at have noget med ovenstående grupper at gøre ?

Det er da kun en brøkdel af tatoverede og bikere der er rockere. Jeg ville ikke være nervøs for at åbne sådan en bar.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Sørensen:
tatoo shops og biker shops behøver da slet ikke, at have noget med ovenstående grupper at gøre ?

Så velkommen til københavn her er der en stærk sammenhæng, men jo naturligvis kan der være undtagelser.

 

 

Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

martin-esbjerg:

Jeg er virkelig glad for alle jeres kommentar :) det skal ikke lyde som en rockerklub eller lign , blot et sted hvor os med synlige tatoveringer ved at vi ikke bliver afvist. Det skete alt alt for tit her i Esbjerg.

God ide, uden tvivl. Men hvad vil du gøre for at undgå 'rockerborg'-effekten?

Ikke at jeg kender meget til Esbjerg, andet end historier om slåskampe mellem fiskere og landmænd. Og selvom det er 'uretfærdigt', så er antipatien mod tatoveringer vel ikke opstået fuldstændig grundløst? Og er du sikker på, at du vil være stedet, hvor alle bøvehovederne med en tribaltatovering og skarpladte næver mødes i byen eften en streg på toilettet?

Ikke at der på nogen måde er bund i mine fordomme, men det er sikkert værd at overveje?

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har intet med rockere at gøre eller nogen former for kriminalitet. Fordi jeg er tusset på både arme , fingre , hals osv er jeg så rocker ? Nej det er jeg bestemt ikke :)

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Både HA og Bandidos har klubber her midt i Esbjerg og desværre er der store konflikter mellem dem. På det seneste har der været både skyderi og store slåskampe på åben gade her i byen. Skulle min drøm blive virkelig ved jeg sku ikk hvad man kan gøre for at det ikke bliver udråbt som være et farligt sted hvor kun rockere mødes. Det punkt må jeg have overvejet.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)