Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan David slå Goliath?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja naturligvis kan en ikke etableret men super brugervenlig side slå en etableret.

Men det kræver nogle år med underskud og gratis annoncer osv. Ellers tror jeg ikke helt på det... :S

De bedste hilsner

Tom Frank Christensen
Onsdagslotto

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar! Jeg tror at der efterhånden tegner sig et billede: Det er muligt, men kræver naturligvis en masse hårdt arbejde. Heldigvis koster ufaglærte fuldtidsansatte i Irak 2-3.000 kr. om måneden, så jeg kan hurtigt ansætte folk til opgaver min partner eller jeg ikke er gode til. Jeg frygter bare at den etablerede side optimerer sin side og så ryger en del af vores forspring. 

Tom Frank Christensen:

Men det kræver nogle år med underskud og gratis annoncer osv. Ellers tror jeg ikke helt på det... :S

Planen er at alle kan annoncere gratis på siden det første års tid eller indtil der er nok besøgende til, at jeg kan kræve betaling fra forhandlere, som naturligvis får noget ud af, at være registreret som forhandler. Herefter vil betaling være et abbonement ligesom på Amino.  
Jeg er små 17 år, så jeg har ikke travlt. Der vil blive ansat nogle sælgere, til at komme rundt hos bilforhandlerne og få dem ind på siden. Det vil være gratis for forhandlerne, medmindre de ønsker at vi tager billeder osv. Der vil være underskud i nogle år. Nu skal jeg ligge et budget og se hvordan det ser ud.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)