Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan David slå Goliath?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har siddet og arbejdet på idéen til en bildatabase i Irak. Det lyder måske lidt underligt, men Irak er et helt vildt godt marked, som netop har taget internettet til sig og er i det hele taget meget langt bagud.

Der er i dag en meget populær side. Mredy.com. Den har mange tusinde daglige besøg og idéen minder om DBA - der er alt fra ejendomme til biler. Jeg mener at siden er så dårlig som den kan blive og den er på ingen måde brugervenlig, sammenlignet med eBay eller DBA. Jeg ved at hans månedlige indtægt fra bannere er lidt over 40.000 kr. Den har været i gang i cirka 3 år og er meget kendt. 

Jeg tror på at den kan vippes af pinden mht. bilmarkedet, men da hjemmesiden alene vil koste over 50.000 kr, så vil jeg spørger om jeres mening.

Tror I at en ukendt hjemmeside, som er meget brugervenlig, kan slå den etablerede dårlige side? 

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det simple svar er ja !
På sådan et marked vil der ske rigtig mange ændringer de næste par år. De aner ikke hvordan en side skal bygges op endnu.

Gå du bare i krig :).

Sjovt du vælger irak. Måske skulle man selv kigge lidt dernede. Har de nogle banner programmer endnu ?

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Next.man:

Det simple svar er ja !



Modigt at give et simpelt svar.

Min tanke er, at netop fordi de er "bagude", så holder de sig til det de kender og som de ved virker.

Design er ikke alt. Men det er goodwill derimod næsten.


Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du ret i. Deres hjemmesider bærer overhovedet ikke præg af at der er brugt tid på detaljer.

Jeg er selv iraker og min familie har en virksomhed dernede og en masse andet, så det er slet ikke så fremmed for mig. Irak er som sagt bagud, så hvis man skal have annoncer op, så skal man kontakte sidens ejer for at få priserne og herefter overføre penge over Western Union, for irakere bruger endnu ikke kreditkort. De bruger noget som hedder "internet kort", som du køber, på samme måde som taletid i Danmark. Det er lidt spøjst, men sådan er det jo :) 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Min tanke er, at netop fordi de er "bagude", så holder de sig til det de kender og som de ved virker.

Design er ikke alt. Men det er goodwill derimod næsten.

Det havde jeg faktisk ikke tænkt over. Men jeg tror at efter noget tid, så vil man måske tage nye ting til sig, såsom en side ala bilbasen, som er langt mere brugervenlig end den nuværende og har et større udvalg. De vil måske foretrække det de kender, men når det kommer til at de vil have en bil som er til den pris, fra det område, i den farve, så vil de se på andre sider. Men det er jo bare hvad jeg tror. 

Har du taget et kig på siden? 

Fra Randers
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror sagtens det kan lade sig gøre. 
Her i Dk er DBA selvfølgelig størst, men også rigtig rigtig mange bruger GulogGratis.
Det vil jeg jo kalde for Danmarks svar på Goliath og David.
DBA har lige fra starten været en rigtig god hjemmesiden, og brugervenlig, så derfor har GulogGratis ikke haft det nemt.
Men når nu den oprindelige hjemmeside i Irak er så dårlig som du beskriver.
Så er jeg slet ikke i tvivl om at folk vil give den nye side en chance, og derefter tage den til sig.

Spændende projekt!
Held og Lykke herfra. :) 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er JA.

Du skal tænke på 2 nørder i en kælder, med en forkærlighed for ordet google, slog alle giganterne. Når det så er sagt, kommer det nok til at kræve blod, sved og tåre.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Til det kan jeg jo kun svare JA.... SmileBig SmileCool

HILSEN DAVID

Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan jo lade sig gøre. Det er bare et spørgsmål om, hvor meget arbejde, du lægger i det. Og hvis markedet i Irak er så jomfrueligt, som du skriver, har du da en god chance.

Spar penge med solceller

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sadeq.

Jeg har en brandgod ide som kunne etableres dernede.

Kontakt mig på email : kasper@ehandballmanager.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)