Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man igang med aktier.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 32
Fra  recourse Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Den sidste af bøgerne gennemgår diverse equity analysis helt udemærket. Security analysis af benjamin graham kan også anbefales, selvom den er rettet mod alle typer værdipapirer, ellers prøv måske technical analysis explained så skulle du til gengæld også være afdækket.

Daytrading har jeg desværre ikke noget bud på, hvad er din indgangsvinkel til at daytrade?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Confi.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

"Børshandlens psykologi" Skrevet af Lars Tvede

Det er en bog som introducerer en på det financielle marked. Og om i hvor høj grad markedet er drevet af psykologi. Den ruster også en med gode værktøjer som man kan bruge for at holde hovedet koldt og ikke skal handle ud fra følelser.

Bogen forklarer desuden godt hvorfor man får større succes som investor når man går det stik modsat af "pøblen".

Desuden kan jeg anbefale en bog som hedder "The undeclared secrets that drive the stock market" Af Tom Williams. Her kan man få væktøjer til at analysere volumen sammenholdt med prisudviklingen og få en indikation om der er "Market Profesionels" på vej ind eller ud af en given aktie.

"Trading in the zone" Af Mark Douglas er en anden interessant bog.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen :)

FranktheTank:
Daytrading har jeg desværre ikke noget bud på, hvad er din indgangsvinkel til at daytrade?

Jeg vil egentlig gerne ernære mig delvist som investor i fremtiden og vil lære alt hvad jeg kan. Da jeg er meget utålmodig af natur ved jeg at langsigtede investeringer er for langsomt til mig (selvom det giver højere afkast i længden - hvis man kan styre sig).

Jeg kender utroligt lidt til daytrading da jeg kun har læst bøger om metoder til langsigtede investeringer og prøvet at handle lidt i en måneds tid, så jeg er meget grøn bag ørerne.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Altså jeg vil ikke sige aktier er bare noget man kan gøre k sin fri tid jeg så bare tv imens og brugte endeligt ikke så meget tid på det men den første månede jeg spillede tog jeg det bare som et spil. Men alligevel ( startede jeg med 100,000kr og på en månede fik jeg 2,000,000kr ) så kan man bare se. Der var ikke noget spesjelt jeg købte håber i kan bruge det.😅😜😋

Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Men skal ikke bruge 10,000 på to aktier man kan fx købe to men de skal kun koste ca1-2,000

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)