Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bio Ethanol / enzymer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Har en idé til et projekt der omfatter ovenstående.. har brug for kontakter til folk der kender noget til ovenstående.. 

Kender du nogen, send venligst PB til mre@substantial.dk eller ring 60 14 30 36...

TAK,

Morten Reitoft

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

du ved godt at feks Novo Zymes går og sysler med et 1:1 ethanol plant? - tænker bare om du vil starte sådan et op for så ender du i hård konkurrence på sigt ;)

Supply Chain blæksprutte

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Narh... det var jeg nu godt klar over... 

Det som jeg har brug for er nogen som ved noget om Bio ethanol og Enzymer, da jeg har brug for input ifb, vurdering af en forretningsplan, som jeg er igang med at skrive :-)

I den indgår Novozymes som leverandør af enzymer... :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det godt være, jeg skulle have skrevet en pb i stedet for at udstille min manglende viden inden for området på et offentligt debatfora... men er bio ethanol og bio methanol det samme? Man siger jo "Google is your friend", men når det kommer til kemi, står jeg sgu ret alene i "no mans land".

Hvis det er, så kender jeg en, der ved en del om det, og muligvis kan svare på dine spørgsmål.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristinn,

Det ved jeg faktisk ikke... umiddelbart virker det som om Wiki mener det er det samme... Jeg er hellere ikke kemiker, men vil meget gerne have kontakt med ham/hende du kender?

TAK

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)