Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerstyringsjunglen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hornbæk
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er efterhånden lidt i vildrede over at finde det rette lagerstyringsprogram.

 

For lidt over et år siden startede jeg netbutikken www.lirumlarumleg.dk som sælger legetøj - og har hidtil klaret min lagerstyring i mit hoved - men med mere end 1500 varenumre og mange ordre hver dag - så kræver det efterhånden lidt mere kapacitet at holde overblikket...

 

Jeg har haft kig på SummaSummarum - men ved ikke helt om det er fleksibelt nok. Så har jeg fået tilbud på C5 - men det er jo en helt anden priskategori. Og ved at kigge tidligere debatter igennem her på Amino - bliver jeg i tvivl om det overhovedet er pengene værd for mig lige nu.

 

Er der nogen der vil dele lidt ud af deres erfaringer med lagerstyring, som kan passe til en mindre virksomhed, som hele tiden hastigt vokser - men hvor prisen stadigvæk skal være fornuftig.

 

Mange hilsner


Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anja.

 

Jeg har selv et enkeltmands virksomhed, hvor jeg netop bruger Summa Summarum og jeg synes det fungerer fint.

Lagerstyringsenheden giver mange muligeder og så har du jo også mail program med faktura, bogføringssystem og lagerstyring i et i dette program.

Jeg kan varmt anbefale det, sælger også licenser til programmet og mit revisor Inloco er også eksperter i programmet for support. Såjo brug endelig Summa Summarum, det er helt kanon program, koster næsten ingenting og fylder ikke en s....

Håber det hjalpdig lidt på vej.

Hilsen

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)