Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook kursus!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Bizzi.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Først vil jeg lige gøre klart at jeg ikke arbejder for Groupon, eller nogen af deres samarbejdspartnere.

Jeg vågnede imorges til deres sædvanlige kedeligt nyhedsmail, men i dag var der noget der fangede mig.

Man kan i dag købe et facebook-og social media kursus til en værdi (siger de) af 1958, til kun 359,- kroner :-)

Ikke nok med at det vil være en god ting at have som iværksætter, vil det også se godt ud på dit CV at have taget dette.

Så får 359,- kroner ville jeg se det som en rigtig god idé.

Jeg regner med selv at købe det om lidt - og ville lige gøre jeg opmærksom på dette tilbud.

God fredag, og weekend når I kommer så langt.

Kristoffer

http://www.groupon.dk/deals/shopping/e-Careerscouk/7785379


EDIT:

Sidder på min iPad, så håber at indlægget er til at læse :-)

Læs mere om på Tempest.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er vigtigt at pointere at det ikke er et generelt 'facebook- og social media kursus', altså din færden og gøren på sociale medier, men det er vedrørende salg og marketing via Facebook.

Jeg tror det kommer meget an på hvor du arbejder, for at det vil kunne se godt ud på ens CV. Jeg kan f.eks. slet ikke se relevansen for mig - hverken for at det kan stå på mit CV, eller at købe, da jeg simpenthen ikke synes der er værdi nok i Facebook-marketing.

Folk bruger Facebook til at snage på vennerne, uploade billeder af deres aftensmad - og ikke mindst at 'Synes godt om' et eller andet billede som en tilfælding profil har lagt ud med teksten: "LIKE IF THIS HAVE EVER HAPPENED TO YOU!"

Det er i hvert fald min opfatning, og hvi der er 85 % rabat kan man jo begynde at tale om hvor mange mennesker der egentlig har købt dette kursus og hvilken værdi det indeholder, siden de sælger så billigt ud.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal tænke meget over hvad du vil købe og bruge facebook til frem over da mange firme kigge efter om medarbejder har facebook eller ej. og der er mange arbejdes plads hvor du kan blevet fyret over at bruge det. så passe heller på, og jeg tror heller ikke lige frem det er godt at man har det stå på CV.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper: Kurset er minded mod SMV'er og MV'er (hedder mellemstore virksomheder det?).

Det er til hvordan de bedst muligt kan sælge og udøve marketing på Facebook. Så hvis det var til en salgsmedarbejder, så kan det selvfølgelig være udmærket at have kendskab til det..

Jeg ved bare ikke om jeg tror på at Facebook er den mest ideelle marketingsplatform?

Jeg mindes at have læst, at Facebook-annoncer virkelig var dårlige til at give salg - og det kan jeg da kun selv nikke genkendende til. Jeg har aldrig selv trykket på en eneste reklame på Facebook.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Bizzi.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg tror meget det afhænger af din virksomhed, og produkt.

Jeg har kun markedsført mig via mund til mund og Facebook.

På omkring 1,5 måned fik jeg solgt 250 par. solbriller, så jeg er yderst tilfreds :-)

Læs mere om på Tempest.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Åååhh okay,

Altså jeg mener bare ikke at folk gider klik på dem da de "tror" det kan være virus eller noget andet som ikke er på linket.. og jeg tror bare at folk de er træt af de reklame og lign som er på facebook hvis du kan følge mig:) 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

kholten:

Hej Kasper.

Jeg tror meget det afhænger af din virksomhed, og produkt.

Jeg har kun markedsført mig via mund til mund og Facebook.

På omkring 1,5 måned fik jeg solgt 250 par. solbriller, så jeg er yderst tilfreds :-)

Ja ok - det kan du så selvfølgelig have ret i. Det er et udmærket salg.

Men som jeg skriver ovenover, så tror jeg bare der er bedre platforme end Facebook, når det gælder marketing. Jeg har ingen praktisk erfaring med salg der selv, men jeg kan ikke se at det skulle kunne give godt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)