Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer på www.guloggratis.dk?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Sorry, jeg fik vist lige byttet rundt på navnene :)
men svaret passer vist stadig meget godt - inen af dem sælger responsekampagner, såvidt jeg ved ...
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jens - du skrev tidligere:

"Jeg annoncerer på guloggratis og er nogenlunde tilfreds med at ligge der. Jeg har ligget der i ca. 4 måneder og har nok sporet ca. 10 ordre direkte derfra. Jeg har lige tjekket min statistik og har 8 hits derfra idag."
Hvad har det kostet dig at ligge på guloggratis i 4 måneder og hvad har du tjent efter de ca. 10 ordrer?
Venlig hilsen, Christian

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har benyttet mig af guloggratis.dk og for mig har det været spild af penge.

 


 

Annoncen har været set 250 gange. Af dem har ca. 100 klikket sig ind på min hjemmeside. (Ganske godt egenligt, hvis man isolerede den oplysning; 40%) Jeg har på nuværede tidspunkt ligger der i ca. 1½ måned.

 

Jeg har endnu et salg tilgode, og når det kommer skal det være en pæn del større end hvad jeg normalt får solgt ved et gennemsnitssalg.

 

Kigger vi på prisen, har jeg "so far" betalt det 10 dobbelte af hvad jeg giver for mine adwords pr. klik (og her nævner jeg ikke konverteringen igen)

 

Der vil helt sikkert være nogle nicher, brancher, shops etc. der kan få noget positivt ud af guloggratis, men jeg kan da nævne flere andre steder man måske kunne prøve først.

 

 

Jimmy

 

 

Fra 8240 Risskov
Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg sælger postkasser til private og har for nylig afprøvet konceptet i en måned for en beskeden sum. Det gav nogle få besøg på hjemmesiden, men absolut intet salg.

Jeg ville i øvrigt aldrig selv finde på at lede efter hverken postkasser eller smykker på www.guloggratis.dk

Mvh.

Marianne

 

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Er godt klar over at det er en gammel tråd men aligevel aktuelt. For en måned siden blev jeg også ringet op af en af deres sælgere. Efter en masse klik på deres reklamer aftalte vi at jeg skulle prøve det i 3 mdr.

Sælgeren ville sende det hele til mig efter sin pause ?. Jeg har aldrig hørt fra ham siden ?. Jeg har skrevet til dem og ringet til dem men ingen svar ?. Jeg begynder at tro at det eneste jeg kunne bruges til var at trykke på deres reklamer.

 Mvh Michael

 

www.pcmaster.dk

Billig Software hos www.pcmaster.dk Til Private og erhverv

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Michael!

Jeg forsøger at komme i kontakt med dig, men kan hverken finde telefonnummer eller adresse på dit site og ej heller i vores systemer.

Kontakt mig venligst!


Klaus Christensen
Salgschef for Digitale Medier

Fynske Medier
Banegårdspladsen
5100 Odense C

D: 65 45 55 60
Side 4 ud af 4 (36 indlæg)