Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en affiliate-side (min første) - ønsker feedback og råd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har efterhånden fulgt med i en del tråde omkring affiliatemarketing, og er blevet inspireret til at starte op med en side selv.

Siden hedder webhosting-guiden.dk, og omhandler webhosting og valg af webhotel. Jeg vil både lave en oversigt over webhoteller, samt skrive artikler/guides. Siden kan ses på følgende link: www.webhosting-guiden.dk

Jeg sørger i denne forbindelse feedback inden jeg begynder at tilføje mere indhold, samt forslag og råd til forbedringer.

Hvad fungerer på siden, og hvad kan forbedres?

Venlig hilsen

Mikkel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det ser godt ud.

I tabellen med prissammenligning er du ikke konsekvent med, hvordan du angiver beløb. Nogle af beløbene angives med øre (99,00) ande uden (99). Det er en detalje, men noget som jeg lagde mærke til.

Du giver også mulighed for at vise flere produkter, men der er ikke flere. Der ville jeg fjerne valgmulighederne.

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Emil. Jeg sørger for at få det rettet hurtigst muligt.

Der er desværre problemer med serveren siden er placeret på nu, så siden kan desværre ikke hentes på nuværende tidspunkt.

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden har nu virket igen i et stykke tid, og hvis der er andre der har feedback eller råd vil jeg meget gerne høre dette.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)